| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej læsere. Jeg har for nylig erhvervet mig en Holfi integra 5.1 som jeg er blevet rigtig glad for
Jeg har et problem.. (Jeg har ikke købt baghøjttalere eller center endnu) så jeg lytter kun til den over stereo, mest som musik men også en lille smule DVD.
-- > Jeg sætter phonostik ind i AUX indgangen og op til DVD`en. Derefter tilslutter jeg alt det andet som hører med (SCART stick osv).
MEN?? Der er kun lyd i højre side? (Højttalerudgangene er sat rigtig i)
Nu kommer PROBLEMET hvor min forstand stopper - Hvis jeg piller phonostikkene ud fra min DVD afspiller, og tilslutter dem ned til min CD afspiller og lader den spille musik hen over AUX som DVD`en gjorde lige før, spiller den lige så fint ud af dem begge?
JEg har også forsøgt med at skifte min DVD ud til en anden. Der var problemet det samme. Så min DVD - afspillere kan der ikke være noget i vejen med.
Kort sagt, virker min HOlfi Integra 5.1 på alle udgange når den kommer fra min cd- afspiller, men lige så snart det er over min DVD-afspiller, eller f.eks. phonoudangene omme bag fjernsynet (så man ser TV over forstærkeren) spiller den KUN i højre side?
Hvis i har kunne følge med i denne tekst, og kender svaret eller kunne komme med gode råd, må i meget gerne skrive, fordi jeg er fuldstændig lost? 
På forhånd tak
__________________ Mathias E.
|