Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 19:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Kabel til Rega Apollo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas P
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 14 Marts 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Hej

Efter al omtalen om den her i forumet, har jeg haft lånt én, og må sige at jeg også var imponeret taget prisen i betragtning. Detaljer, perspektiv og dynamik var altsammen meget positivt.

Jeg søger i øjeblikket en anden cd (5.000 - 10.000) og er lidt i tvivl om den sædvanlige problemstilling: Ny mellemklasse maskine med de fordele det har så som nyeste teknologi, garanti, mange år inden rep af laser, eller ældre og brugt, som f.eks Wadia 830 eller Audio Aero Prima. Alternativ beholde mit Teac drev og købe en god DAC.

Det absolut eneste jeg savnede ved apolloen var måske en anelse mere varme/glød.

Ville det være muligt at skabe med et andet kabel end det VDH The Well Hybrid jeg havde tilrådighed, eller er det blot et dødsdømt forsøg på at rette noget fundamentalt ved maskinen, som blot ender i andre kompromier ?

Af de mange der allerede har investeret, er der sikkert nogle der har gode råd

mvh

Thomas P

 

Til top Vis Thomas P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas P
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 14 Marts 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Thomas P skrev:

Hej

Efter al omtalen om den her i forumet, har jeg haft lånt én, og må sige at jeg også var imponeret taget prisen i betragtning. Detaljer, perspektiv og dynamik var altsammen meget positivt.

Jeg søger i øjeblikket en anden cd (5.000 - 10.000) og er lidt i tvivl om den sædvanlige problemstilling: Ny mellemklasse maskine med de fordele det har så som nyeste teknologi, garanti, mange år inden rep af laser, eller ældre og brugt, som f.eks Wadia 830 eller Audio Aero Prima. Alternativ beholde mit Teac drev og købe en god DAC.

Det absolut eneste jeg savnede ved apolloen var måske en anelse mere varme/glød.

Ville det være muligt at skabe med et andet kabel end det VDH The Well Hybrid jeg havde tilrådighed, eller er det blot et dødsdømt forsøg på at rette noget fundamentalt ved maskinen, som blot ender i andre kompromier ?

Af de mange der allerede har investeret, er der sikkert nogle der har gode råd

mvh

Thomas P

Måske et kabel fra Søren Bertram. Jeg har haft et par af hans sølvkabler, og de havde en lækker klang. Han laver også kobberkabler, så du kunne sikkert låne et af hver, og så prøve dig frem. < =text/>



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 14 Marts 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Thomas P skrev:

Hej

Jeg søger i øjeblikket en anden cd (5.000 - 10.000) og er lidt i tvivl om den sædvanlige problemstilling: Ny mellemklasse maskine med de fordele det har så som nyeste teknologi, garanti, mange år inden rep af laser, eller ældre og brugt, som f.eks Wadia 830 eller Audio Aero Prima. Alternativ beholde mit Teac drev og købe en god DAC.

mvh

Thomas P

 

Hej...

Det kan der svares kort på: Behold dit TEAC-drev! (Hvis det altså er af VRDS-typen).

 

Hilsen

Nilau

 

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes