| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En brugt Holfi Integra8 går man aldrig galt med... Thle kunne jeg ikke drømme om, men det er min egen holdning.
Men Flex195 siger, så fortæl lidt om hvad du har nu, og hvad det er du gere vil have det nye skal gøre bedre. Det nytter jo ikke noget, at du får anbefalet noget, der lige nøjagtig gør det som du gerne vil slippe af med. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|