| Forfatter |
|
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
8500.- har jeg at gøre godt med, jeg ønsker en varm og sprød lyd uden at toppen skriger mig i hovedet når volumeen ryger lidt op, skal spille på et par infinity kappa400, nu værende forstærker en Yamaha Ax-870, egentlig en udemærket men mangler lige DET.
Så er det om hvordan man får mest ud af pengene med et sæt eller en integreret, er her i dette forum blevet anbefalet en Holfi integra8, hva må den koste som brugt. Er ikke interesseret i 5.1 faciliteter
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
I det prislag vil du muligvis være istand til at nyde fordelene ved gode og desværre ofte kostbare kabler, her tænker jeg på både signal og netkabler. Hvis jeg skulle vælge tror jeg at min lydprioritering lettest ville blive honoreret med en god brugt integreret og et rigtig godt netkabel.
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
køb eller byg en rørpre,og behold din yamaha som effekt - så kan du altid opgradere efter behov og pengepung.
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slettet
Venlig hilsen
"dolph"
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej lyder som en spændende ide med den den rør pre amp, men er måske en lidt for teknisk løsning ,for mig, men vil da undersøge det, tak for svarene ,
p.s. ja for Yamahaen har jo egentlig rimelig power
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej niklasthedolphi , der er en pre out og en main out der er koblet bag på Yamahaen er det dem du tænker på om der ka skilles ad, for det kan de jo så, vidste det egentlig godt for har haft en souround receiver på
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 16 Marts 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kender en forstærker der hedder BOW. Wazoo
|
| Til top |
|
| |
redfox Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 667
|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er god!
|
| Til top |
|
| |