| Forfatter |
|
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der hareller har hørt denne forstærker, hvad er dens karakteristika og vil den fungere sammen med et par Infinity 400, jeg vil gerne ha en varm nuanceret,stor og flot lyd , ikke noget hæsblæsende
mvh cajun
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lånte et eksemplar af den lokale HiFi-klub, i 14 dage, og har kun godt at sige om lyden fra den.
Det var noget af en overgang, fra mine rør-slæder, men da tilvænningen endelig lykkedes, var jeg fuldt tilfreds. Den er utroligt dynamisk, med en superkontrolleret basgengivelse og et fast punktformigt perspektiv. Hvis jeg skal kritisere noget, må det være diskantgengivelsen. Diskaten er meget anderledes end det jeg har vænnet mig til, uden dog at kalde den dårlig, bare meget anderledes.
Du skal være opmærksom på, at lyden fra et ikke-tilspillet eksemplar, er meget langt fra det endelige resultat. Brug en uges tid på tilspilning.
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay og tak , tror jeg vil prøve at låne en med hjem, tror du pengene er givet godt ud ved at købe SDAI2175eren
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cajun skrev:
| okay og tak , tror jeg vil prøve at låne en med hjem, tror du pengene er givet godt ud ved at købe SDAI2175eren |
|
|
Ja, jeg mener absolut pengene er givet godt ud.
Jeg vil gerne høre, hvad du synes om lyden, når du har lyttet et stykke tid.
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Finn. Da jeg i forvejen kører med en integreret Yamaha AX870, og derfor skal ha en pre til Lyngdorfen, tror du så det ville være bedre at købe den integrerede Lyngdorf SDA I 2175 (merprisca 3000.-)eller ka jeg få en bedre pre for de penge,
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld misforståelsen. Jeg har hele tiden talt om den integrerede. Mine bemærkninger gælder den. OG, du har ret: Man får ikke meget pre- for 3000kr.
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må hellere få den prøve, men ka ikke melde tilbage til dig før om ca 3uger da jeg skal på arbejde i Norge, ved du forøvrigt noget om en Holfi 8E.E integreret jeg ka kun finde en pre amp der hedder sådan men ham der vil sælge hævder den hedder 8E.E, han vil ha 6000 er det rimelig den er fra 2004
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender kun Holfis integrerede 8´er. Men du har da ret, 8E.E er en forforstærker.
Generelt synes jeg godt om Holfi-lyd, dog tror jeg du får betydeligt mere dynamik i Lyngdorfen.
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved du om HIFI er billigt i Norge
Det sku da så være det eneste der er billigt deroppe
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Det sku da så være det eneste der er billigt deroppe"
du kan jo tage en masse øl med og sælge dem 
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det eneste, der er billigt i Norge, er koklokker og myseost, desværre.
Jeg læser indimellem det norske Audio, og her er priserne altid højere i end i Danmark.
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slowon ku da ikke finde på at sælge mine øl
|
| Til top |
|
| |
m@dsen Forum Bruger


Bruger siden: 02 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 718
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cajun skrev:
Slowon ku da ikke finde på at sælge mine øl |
|
|
Det er nemlig rigtig, øl skal ikke sælges, det skal nyyyyyydes
m@dsen __________________ Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
m@dsen konen og svigermor ka vi snakke om, men øllet blir sgu her
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
"ku da ikke finde på at sælge mine øl"
hehe - du kan da bare tage dobbelt så mange med som du selv skal bruge - det skulle sikre dig økonomisk langt frem i tiden
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
greve Forum Bruger


Bruger siden: 17 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cajun skrev:
| Må hellere få den prøve, men ka ikke melde tilbage til dig før om ca 3uger da jeg skal på arbejde i Norge |
|
|
Nu er der gået et stykke over 3 uger - må vi så høre... __________________ greve's bio-i-stuen
|
| Til top |
|
| |