| Forfatter |
|
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Holfi 8 fra 2004 til 5K er det for meget
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke finde priser på Holfi nogen steder, en der ka hjælpe mig med et link,HiFi klubben har ikke nogen
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken Holfi 8 drejer det sig om, der er jo både Power 8, Pre 8, Power 8AE, Integra 8 og Integra 8AE, men ligegyldigt hvilken det drejer sig om vil jeg sige at det mindst er 1000 kr for meget?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en power8, tænkte nok den var lidt dyr, må presse ham lidt yderliger, kender du nyprisen
og tak for svaret
|
| Til top |
|
| |
Managuense Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 454
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Cajun !
En power 8 fra 2004 ! Hmmmm , jeg mener ikk de lavede den længere i 2004 .
Men jeg er ret overbevist om at den sidste pris jeg så på den var 8499 kr !
Så får du ham ned i 4000 kr ville jeg slå til , den er fed 
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Managuense Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 454
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej vent nu lige lidt , det var integra 8 der kostede 8499 kr !
Power 8 kostede 6999 kr
Sorry 
mvh
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Managuense
Jamen jamen, så ¨må han jo længere ned
tak for svaret
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, Power 8 kostede 7K og med 99,9% sikkerhed blev den ikke produceret i 99, ville sige at en pris på 3,5-4K ville være ok alt efter alder osv.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker Jesper
Har set en sudgen 28a til 1200, hva siger du til sådan en fætter , er den okay
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pas. Kender slet ikke Sugden produkterne, men Holfien lyder ganske fremragende, især hvis det ikke alt for krævende højttalere spiller den rigtigt godt.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Cajun Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jesper
Jeg har et par infinity Kappa 400, ved faktisk om de er krævende, det er nu ikke mit indtryk
|
| Til top |
|
| |