Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 10:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til køb af DLP projekter ca 10k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
THXII
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Hej, vil hører om der er nogle som har erfaring med HP6321, syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle projekter med lige så gode specifikationer som denne til prisen har fundet den til 8300kr, og HP burde jo vide hvad de skriver ned som specifikationer inde de sender en produkt på markede. Det som jeg kigger en del på er leve tiden på pæren, keystroke, kontrast og selvfølgelig ansi. Håber der er nogle som kender denne projekter. Kan ikke rigtig finde noget dårligt ved den ud over stjøen, men det betyder ingenting da den skal sidde på en cafe.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/sm/WF06a/2211-73039-802 55-80255-1202335-12089414.html

MVH Mads Nielsen

Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Det er ikke en projektor der er beregnet til at visse film med, ikke at den ikke kan det, men en film projektor er et bedre valg. En nem måde at skelne på er at film projektorer er 16:9 hvorimod data projektorer som denne typisk er 4:3.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky

DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Hitachi PJ-TX200

Den er noget billigere end de billigste Sanyo Z4 og Panasonic AE-900 jeg kan finde.

DenUkendteFisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Sry jeg overså DLP 

THXII
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Nu ved jeg ikke helt hvor der står at den kører 4:3 men har det så  meget at sige ved xbox spil og et par lands kampe og måske en enkelt musik DVD med kim Larsen? Og hvad med HDTV 720p, 1080p har det ikke noget at sige? For mit tv derhjemme kører denne opløsning med xbox 360

Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 02:04 | IP-adresse registreret  

Den har en opløsning på 1024x768 og det er 4:3. En film projektors styrke er at vise film i et mørklagt lokale. En data projektor at vise PC billeder i et lyst lokale. Derfor den høje ANSI værdi. En film projektor køre med ca 300 ANSI når den viser film.

Denne HP kan kun vise HD ved at nedskalere. Hvis du vil have en der kan vise HD uden at nedskalere skal du have en 1280x720 projektor.

Jeg kan ikke rådgive dig om denne HP model er en god data projektor eller ej. Der findes rigtig mange data projektore på markedet og dem kender jeg ikke noget til. Hvis det er en film projektor du vil have, er der egentlig ikke så mange at vælge imellem i det prisleje. Hvorfor skal det være DLP? Du finder ikke en HD DLP i det prisleje.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes