Bruger siden: 29 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 24
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
Hej med jer
Min kone vil gerne have at vi bruger nogen af de penge vi får tilbage i skat på at købe en lille fladskærm til badeværelset. Kan sådan et apparat overhovedet tåle at blive monteret i sådan et rum eller er det alt for fugtigt?
Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
kroogar skrev:
Hej med jer
Min kone vil gerne have at vi bruger nogen af de penge vi får tilbage i skat på at købe en lille fladskærm til badeværelset. Kan sådan et apparat overhovedet tåle at blive monteret i sådan et rum eller er det alt for fugtigt?
Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
Det viste TV-apparat fra hr. Nyborg er udemærket, jeg har selv 5,5 tommers versionen!
Strømforsyningen må selvfølgelig ikke få vand og bør sættes til i barbermaskinestikket eller til helt udenfor badeværelset! (Ledningen kan sagtens nå!)
Noget andet er så antenneforholdene på et badeværelse!
Men der hører et lille jackstik til antennestik-adaptor med til TV´et, så kan man sætte det til sit hybridnet, hvis det skulle være!
Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
Jeg boede i sommer på et hotel i Las Vegas hvor der var 50" plasma i stuen (med HD signal) og 20" LCD ved spa'en. Det sad ret tæt på spa'en og den "damp" den måtte afgive. Så det kan åbenbart lade sig gøre...
Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
jeg leverer møbler oppe i nordsjælland og nogengange ser man nogen vilde ting.
har oplevet en kunde ha et B&O lcd af den helt nye slags, til 75k på badeværelset. det hang 2 meter fra badekar li under loftet, ved ikke hvordan med fugt, men jeg vil da skyde på han har undersøgt sagen. så mon ikk det kan la' sig gøre!
__________________ Pioneer 435Fde
Pioneer Vsx-415
Micropod 5.1
LG RZ-32lx2r
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum