Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
Sendt: 23 Marts 2006 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
JBL Ti skrev:
Aaargh, det er bare lige 1200 slask for 3 sæt...
Er det bare mig eller har de sat prisen på dem op for nylig?
Jeg læste nogen anmeldelser af dem hvor alle havde givet 30$ for et sæt. Herhjemme koster de så lige 400kr
Hej...
Lav dog de kabler selv! Fire phono-stik og en stump godt kabel. Mon ikke det kan lade sig gøre at få et kort stykke superkabel i én eller anden forretning? Bare en lille rest el.lign. Henvend dig pænt og høfligt...du får det sikkert gratis!
Bruger siden: 20 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 170
Sendt: 26 Marts 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
rocksound skrev:
ZanioN skrev:
jeg har ikk noget alternativ... men nøj hvor det missing link bare virker... bruger det selv i mit stereo set-up
Hvordan virker det? Er det virkelig en forbedring?
Bare nysgerrig.. har da også selv overvejet det.
Jeg kan jo kun siger min egen personlige mening om det men jeg syntes så også at det har hjulpet gevaldigt det er som at købe en ny forstærker... jeg syntes bassen er blevet meget mere præcis og diskanten en anelse mere "lyttevenlig"/blød. Det er de ændringer jeg syntes at have...
Bruger siden: 22 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 159
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
Har det også i min forstærker...
Kan sige for mit vedkommende TROR jeg det har givet en lille opstramning i bassen, men på visse skiver virker det som om det hele har fået et lille løft - kan citere en kammerat: "Hvornår faen er der kommet så meget bas i B&W? ;-))
Synes det er de småpenge værd i hvert fald...
__________________ NAD C352
Classic No.01B
B&W 603S3
QED Qunex 3
QED Silver Bi-Wire
TaraLabs Missing Link
32 PF 9731D
[URL=http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28514&PN=1]Se mit anlæg her
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum