| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg valgt skærm, og det blev den ovenstående. Bestilte hos net2com.de... gav 1725€ inkl. levering, det synes jeg lyder rimelig fair..
Det er første gang jeg handler i tyskland, så er lidt spændt på hvordan det forløber. Har blot bedt min bank om at overføre pengene til deres bank, så håber det går helt af sig selv fra nu af.
Hvis nogle af jer har kommentarer til skærmen eller til forhandleren, må i meget gerne ytre mig.. er lidt spændt :)
Håber sgu jeg bliver glad for den, har ikke rigtig set den, men specsene ser jo sindsyg gode ud, så håber ikke jeg bliver skuffet...
|