| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var i en Alfaview butik den anden dag, og blev mildest talt ret overrasket over nogle af de informationer en medarbejder gav mig. Det drejer sig om deres 50" plasma (deres nyeste, hvor ny den så er????) Han fortalte at netop denne skærm havde et samsung panel som havde vundet Eisa award 2006 her den 15. feb. Er der noget der er sivet forbi mit hovedet, da jeg mener Samsung vandt LCD prisen med 61'eren.
Desuden fik jeg fortalt at skærmen uden problmer igennem component kunne vi 1:1 pixel mapping, er det korrekt?
Iøvrigt kan det ses ud fra deres modelnavn hvilket panel de bruger?
Venligst
Peter
|