| Sendt: 25 Marts 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se at der er nogle der bruger deres stereo forstærker som effekt til fronterne i et surroundsystem.. Det kunne jeg også godt tænke mig, da jeg ikke mister noget stereokvalitet på den måde, men er det muligt selvom min forstærker ikke har pre-in? Kan jeg bare sætte et aux kabes fra surround til stereo?
Mvh KennethB
|