| Forfatter |
|
kraller Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.
Jeg overvejer at købe LCD tv og har overvejet følgene modeller:
Samsung:
M51B
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SAM SUNG_LE-26M51B_LCD_TV_.htm
LG:
LX2
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=141024
Viewpia:
(26" modellen)
http://globevision.dk/shop/default.asp og sidst det billige iisonic: http://www.pixmania.com/dk/dk/189128/art/iisonic/lcd-fjernsy n-26-66-cm-hd.html?itag=3891# så er det bare jeg vil have experternes mening om hvilke af disse tv der er bedst til prisen:D på forhånd tak:)
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej og velkommen til!
Hvis du bruger søgemaskinen så vil du finde masse af svar på dine spørgsmål. Især på visse af modellerne.
Det er også vigtigt du beskriver dit behov og hvad TV´et skal bruges til.
Jeg går selv efter LG LX2R da jeg ønsker at tilslutte den min computer. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
| Til top |
|
| |
kraller Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay:D
|
| Til top |
|
| |
noreaga Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville vælge samsunget!
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
noreaga skrev:
|
|
|
|
Istedet for bare at komme med sådan en kommentar, kunne du så ikke argumentere lidt for det, så man kunne blive lidt klogere på området?  __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
| Til top |
|
| |
noreaga Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
noreaga skrev:
|
|
|
|
Istedet for bare at komme med sådan en kommentar, kunne du så ikke argumentere lidt for det, så man kunne blive lidt klogere på området? 
|
|
|
Jo det kan jeg godt. TV'et fra LG har ikke hdmi. TV'et fra Samsung har hdmi, bedre kontrast og ser bedre ud i mine øjne :) Viewpia og det ander der har jeg ikke noget at sige til, det virker for billigt!
|
| Til top |
|
| |
kraller Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender heller ikke viewpia, men tallene var bare gode.. men det kan man jo heller ikke altid regne med 
Og desuden er viewpias design heller ikke for lækkert
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
noreaga skrev:
| Jo det kan jeg godt. TV'et fra LG har ikke hdmi. TV'et fra Samsung har hdmi, bedre kontrast og ser bedre ud i mine øjne :) Viewpia og det ander der har jeg ikke noget at sige til, det virker for billigt! |
|
|
LG LX2R har altså BÅDE HDMI og DVI. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kollega har lige købt et Samsung af samme model bare i 32" og jeg er bestemt ikke imponeret over kvaliteten af et standard tv signal.. Det var dog nogle utrolig dårlige farver uanset hvilket setup han forsøgte. Jeg var ellers selv lige ved at købe det men selvom mit gamle crt tv ikke er særlig godt så vil jeg helt klart vælge det i et stykke tid endnu før jeg skifter hvis kvaliteten er sådan på alle tft'er..
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
Soma Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 185
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var også i Hifiklubben i dag og se på et andet samsung, modellen le-32m61b. Jeg var godt nok heller ikke imponeret af billedet, det var helt grumset og farverne var skruet helt op. Man må nok antage at det skulle indstilles bedre og desuden delte den også antennesignal med et hav af andre skærme. Men designet var bare helt i top
|
| Til top |
|
| |
noreaga Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
noreaga skrev:
| Jo det kan jeg godt. TV'et fra LG har ikke hdmi. TV'et fra Samsung har hdmi, bedre kontrast og ser bedre ud i mine øjne :) Viewpia og det ander der har jeg ikke noget at sige til, det virker for billigt! |
|
|
LG LX2R har altså BÅDE HDMI og DVI.
|
|
|
Det må du undskylde så, men synes ikke rigtig jeg kunne se det nogen steder på specifikationerne på LG tv'et?
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 28 Marts 2006 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
paqi skrev:
|
Min kollega har lige købt et Samsung af samme model bare i 32" og jeg er bestemt ikke imponeret over kvaliteten af et standard tv signal.. Det var dog nogle utrolig dårlige farver uanset hvilket setup han forsøgte. Jeg var ellers selv lige ved at købe det men selvom mit gamle crt tv ikke er særlig godt så vil jeg helt klart vælge det i et stykke tid endnu før jeg skifter hvis kvaliteten er sådan på alle tft'er..
Jeppe
|
|
|
Hvad mener du problemet er med farverne - og hvad har han gjort for at indstille det?
På flere af Samsungs modeller kan du indstille farver på mange måder - bl.a. ved at justere individuelt på de tre grundfarver, så det skulle være muligt at opnå et godt resultat næsten uanset hvad.
|
| Til top |
|
| |