Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 185
Sendt: 27 Marts 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
Lige et spørgsmål vedr. canal+ abonnement.
Jeg er indforstået med at hvis man har to fjernsyn og gerne vil have to individuelle digitale signaler via selectoren så skal man bruge to bokse.
Men kan man godt have to bokse under et samlet abonnement og stadig modtage canal plus på begge tv? Altså få to selectorkort under det samme abonnement?
Bruger siden: 04 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 28 Marts 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
Uden at vide det med sikkerhed, så kan jeg ikke forestille mig at de vil udlevere to kort, da de ikke har nogen sikkerhed for at du ikke bare sælger det ene videre.
Sendt: 28 Marts 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
Det kan du have ret i, men for nogle år siden lånte en af mine kammerater sin selector ud til en anden og der kunne tdc spore at den ikke blev brugt på den adresse abonnenten boede. Jeg tror jeg ringer og hører dem ad...
Bruger siden: 16 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 102
Sendt: 28 Marts 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
Rosinmanden skrev:
Uden at vide det med sikkerhed, så kan jeg ikke forestille mig at de vil udlevere to kort, da de ikke har nogen sikkerhed for at du ikke bare sælger det ene videre.
Klasse signatur Rosinmanden!! Den kan jeg godt huske...
Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
Sendt: 28 Marts 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
Du kan ikke få et extra gratis kort til canal+, men jeg mener at Force eller Grundig kommer med en receiver, hvor der er to tunere så du med et
kort kan se to programmer på to forskellige tv..
__________________ Life is to short for boring hifi
Sendt: 28 Marts 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
Det lyder godt men opstår der så ikke et problem med at skifte kanal på det tv som ikke er i samme rum som recieveren? Ved godt det kan synes at være en bagatel, men de fleste husstande i dag har mere end to tv så det burde man kunne løse. Man kan jo også bare se tv gennem det normale analoge signal
Sendt: 29 Marts 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
Det kan som Tiësto sagde ikke lade sig gøre med to selectorer under samme abonnement fordi man så skal bruge to kort og de er ikke kodet ens. Det var forklaringen fra TDC som jeg synes er fornuftig nok, men hvem f***** gider købe to abonnementer. Så må jeg bare rykke rundt på boksen
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum