| Forfatter |
|
Proxi Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 377
|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
andefeldt Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bedste af disse er 32M61B, da dette er den nyeste af de listede modeller. Her er flere farver og større kontrast. Der er dog kommet et par nye modeller R71, R72 og R75 (tror forskellen ligger i designet). Se evt. samsungs hjemmeside (www.samsung.dk)
HiFi-Klubben har udstillet de nye modeller.
Anders
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 06:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, men er 40" dårlig?
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det logiske svar vil være: "Det kan du jo bedst selv afgøre". Hvis du er tilfreds, er den god - er du ikke tilfreds, er den dårlig.
Hvis du sidder for langt væk fra skærmen til at 32" giver en rimelig fornemmelse af "biograf", bør du gå efter 40" - men prøv at sammenligne dem - korrekt indstillet. Da jeg pakkede min skærm ud, var billedet meget pixeleret og dårligt, men en finjustering af kanal (men stadig med mit meget dårlige antennesignal) og kontrast, skarphed m.m. gav mig pludseligt et meget flot billede.
|
| Til top |
|
| |
TDHDK Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv LE40R51 og synes det er et kanon godt tv (fik den for 16000 hos min lokale 2tal). Jeg sidder på 3 meters afstand fra min skærm og må sige billederne er flotte og skarpe. En verden til forskel fra mit gamle Sony 29" 4:3 tv. Jeg gik selv og overvejde om jeg skulle tage et 32" eller 40" og jeg må sige jeg er glad for at jeg valgte 40". Det er bare fedt at film på en 40" skærm. Jeg har kabel tv og har lige anskaffet mig en selector. De er pt. billige 295,- ved køb af en program pakke eller 595,- uden. I begge tilfælde spares 1000,- Klart værd at investere i.
|
| Til top |
|
| |
Tage Nallau Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har selv købt det sidste af fladskærmene som du nævner LE 32r51b. Jeg sidder ca. 4 meter fra og syntes at det en god afstand.
Men som tidligere sagt kan du selv bedst afgøre om du syntes at et 40" bliver for stort. Jeg kan give et par råd som jeg selv brugte, da jeg skulle vælge den rette størrelse til min fladskærm.
1. Det første jeg gjorde var at jeg fandt et billede (i min hus), som havde den samme størrelse som fladskærmene, derefter stillede jeg billederne (havde et for et 26” og 32”) op, og prøvede at danne mig et billede af det, i forhold til afstand og størrelse.
2. Hvis du stadig er i tvivl, skal du huske på at du har ca. 7 dages fuld returret på tv'et (de fleste steder). Dvs. at du kan købe et 40" tv, tag det hjem stille det op. Og hvis du så 3-4 dage senere finder ud af at det er for stort tager du ud og bytter det til et mindre (eller bare får pengene igen).
Håber dette kan hjælpe til dit valg af fladskærm.
Anders
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
TDHDK skrev:
|
Jeg har selv LE40R51 og synes det er et kanon godt tv (fik den for 16000 hos min lokale 2tal). Jeg sidder på 3 meters afstand fra min skærm og må sige billederne er flotte og skarpe. En verden til forskel fra mit gamle Sony 29" 4:3 tv. Jeg gik selv og overvejde om jeg skulle tage et 32" eller 40" og jeg må sige jeg er glad for at jeg valgte 40". Det er bare fedt at film på en 40" skærm. Jeg har kabel tv og har lige anskaffet mig en selector. De er pt. billige 295,- ved køb af en program pakke eller 595,- uden. I begge tilfælde spares 1000,- Klart værd at investere i. |
|
|
Og det ghoster ikke? Og er ikke dårligt fx i en fodboldkamp?
|
| Til top |
|
| |
Proxi Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|