Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 01 April 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
Hold da helt kæft for en fest! Det er nok en af de 'sjoveste' koncerter jeg har været til. Den Danske Mafia lagde ud og min kammerat var temmelig skeptisk da jeg havde fortalt ham at det var opdateret John Mogensen de spillede, men efter et par numre stod vi sgu begge mere eller mindre og skrålede med. Deres musik er FED! Det lyder måske sjovt, men hvis du tager nogle af de go'e gamle klassiske John Mogensen numre og tilfører dem tung rock - nogen gange 'rigtig' tung rock, så har du Den Danske Mafia. Super fedt festband som kommer helt ud over scenekanten. Publikum var på mærkerne og det udviklede sig hurtigt til en stor Amager fest, især da bandet fik salen til at gynge med i en 'Det er et yndigt land' fællessang.
K. Larsen Jam fortsatte festen med en blanding af Kim Larsen og Gasolin' numre og det er for vildt hvor meget forsangeren lyder som Kim Larsen. Det var sgu godt at få en ordentlig dose nostalgi fra en bedre tid. "Sct. Emetri", "Det bedste til mig og mine venner" og "This is my life" var fantastiske højdepunkter. Alt i alt en super aften med masser af fest og stemning ...og så gjorde det jo heller ikke så meget at en temmelig stor del af publikum var yndige kvinder.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum