Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 11 November 2003 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
Kasper skrev:
Har engang læst noget om en der smurte linolie inden i sin forstærker og cd afspiller, hvad kan det gøre godt for?
Har lige ledes hørt om kabler me olie i, hvad gør det?
Hilsen en nysgerrig dreng
Dem jeg har hørt gøre det har gjort det udenpå elektrolyt kondensatorer efter først at have fjernet plastikfolien. Det skal man passe lidt på med da "dåsen" kan være koblet til det ene ben på lytten så man skal vide hvad man har med at gøre! Lige hvad det gavner skal jeg ikke kunne sige, men Steeen Duelunds kabler med sølv/silke/linolie lyder nu ganske ubemærket. I øvrigt skal lytten vist omvikles med silke/uld før påsmørring med linolie og man skal altid passe på klude med linolie da de kan selvantænde.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 106
Sendt: 12 November 2003 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
Hehe nej jeg er ikke den nye Leth, men en kammerat og jeg prøvede at fyre de mest ondsvage tweaks af vi kunne komme i tanke om, og jeg havde hørt om det med linolie men min kammerat troede bare det var noget fis jeg sagde, så jeg skulle da lige bevise for ham at det var rigtigt
Og så blev jeg jo selv senere lidt nysgerrig, for hvad er effekten af dette tweak
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum