| Sendt: 09 April 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et B&O tv (en gammel model ved navn Beovision MX 3000), som jeg har fået lidt problemer med.
Mit første problem med tv´et er, at nogle af kanalerne (tilsyneladende) er hoppet til et andet system end PAL. Dvs. det er umuligt at fange nogen programmer på de kanaler. Omtalte kanaler, der ikke fungerer, har bogstavet L eller M i stedet for B (altså de kanaler der virker har bogstavet B) - bogstavet fremkommer ved at trykke "go to".
Desværre er manualen til tv´et long gone. Derfor søger jeg nu efter svar her...er der nogen, der har kendskab til, hvorledes jeg ændrer systemet, således at alle kanaler kører efter PAL-systemet??
Mit andet spørgsmål går på tv´ets hukommelses-evner. Jeg har tidligere slukket for tv´et på kontakten hver aften, således at det ikke har stået standby. Alle programmer har været på deres plads næste dag. Men det er de ikke længere...hver morgen skal jeg søge efter programmerne og gemme dem påny. Har dette noget med et memory-card/-batteri at gøre? Eller kan jeg selv gøre noget for at programmerne gemmes, selvom tv´et slukkes helt??
Håber det var til at forstå mine problemer og spørgsmål. Ellers spørg ind til det - jeg svarer gerne, når det gælder muligheden for at få afhjulpet ovenstående.
På forhånd tak 
|