| Sendt: 11 April 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeghar lige købt mig et par dali ikon 6 i dag :)!. Jeg har dog det problem, at når jeg bare skruer lidt op, så siger min gamle(og meget billige sony STR-DE315 surrround reciever "PROTECT"). Jeg har på fornemmelsen, at den simpelthen ikke kan trække dem? Er det den det er galt med, eller er der andre løsninger!?
|