| Sendt: 13 April 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en skønssag. Almindeligvis, så gider jeg ikke postopkrævning, der er ingen garanti for modtager henter....men en gang imellem er køber tryk ved "PO", så fint. Jeg vil heller ikke sende nogen aparater med Post DK uden jeg har fået betaling. Men jeg har tilbudt "net-overførelser" og forudbetalt mange gange - og er altså ikke blevet snydt endnu. Men det kræver lidt is i maven. Er det større ting, så kan et depositum på 500 kr. være med til at vise om folk er seriøs eller ej! Jeg har været ude for folk som er HELT VILDE....., men når det kommer til stykket, så har folk ingen penge eller har fundet noget andet, noget billigere osv. Men det er min oplevelse at det er meget forskelligt hvordan der handles.
Jeg har også solgt nogle enheder til en anden på siden her, en måned efter beklagede han sig over de ikke var pakket godt nok ind og var gået istykker. Jeg spurgte hvorfor vente en måned, men kærsten var gået og han var selv gået lidt kold. Jeg tror faktisk på ham og har tilbudt at købe dem igen. Så kan man ikke strække sig mere. Ïøvrigt har jeg ikke fået dem tilsendt endnu. Men når de kommer med Posten, så får han sine penge. Sådan kan det også gå .
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|