| Sendt: 24 April 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kun prisen.. og primært det fact at den skal bruges mest som skærm til computeren, så derfor ville jeg ikke have den alt for stor.. havde egentligt bestemt mig for 32" men ændrede mening i sidste øjeblik.. regner ikke med at bruge de højtalere i LCD-tvet til ret meget, de plejer da ikke at være meget værd? (Jeg ved ikke hvor gode de højtalere de putter i LCD-TV'ene idag dog).
Det var en mer-pris på 3500kr for 32" -> 37" om det er det værd tjah.. er vel omkring det samme fra 37" -> 42".
Har et 5.1 Dolby Digital Højtaler sæt med subwoofer fra logitech som jeg regner med at benytte i stedet.
Jeg bestilte det hos Elcity.dk til 15.499kr (37"), de havde det billigere hos www.pc-lager.dk men det var ikke på lager og er ikke meget for at handle LCD-TV hos dem (ikke fordi jeg har dårlige erfaringer med dem, men deres butik er ikke noget at råbe hurra af...). Kender ikke elcity.dk men håber da det er en nogenlunde forretning.
Det var det billigste jeg lige udmildbart kunne finde i DK. Dette er mit første LCD-TV (LCD skærm faktisk) og derfor vil jeg hellere betale lidt mere og få det fra danmark. Også fordi jeg har tænkt mig at gøre brug af returretten ved evt. pixelfejl.
Købte også lige et 8m Supra High-end DVI-HDMI kabel.. til 849kr håber det er noget der kan bruges.
|