| Forfatter |
|
m210 Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 25 April 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er på udkig efter en god surround receiver/forstærker, og har hørt om AVR7300. Er der nogen, der har gode erfaringer med den?
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 26 April 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
m210 skrev:
| Er på udkig efter en god surround receiver/forstærker, og har hørt om AVR7300. Er der nogen, der har gode erfaringer med den? |
|
|
Har ingen erfaring med den, men kan kun forstille mig at den er gusten, har selv en AVR7500 den er jeg dælme glad for, AVR7300 er den største H/K Receiver 7x110 ÆGTE Watt og H/K underdriver når de skriver deres effektmålinger, de er meget strømstærke, har set den AVR7300 på tilbud til 15K havde jeg pengene og skulle have ny receiver ja så havde jeg købt.
Marantz SR8500 kunne være et lidt billigere alternativ, syns den spiller godt har hørt ved flere lejligheder i TapeConnection, det samme gælder lillebroren SR7500.

|
| Til top |
|
| |
Rahbek78 Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 27 April 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
m210 skrev:
| Er på udkig efter en god surround receiver/forstærker, og har hørt om AVR7300. Er der nogen, der har gode erfaringer med den? |
|
|
Jeg har en! Kan kun sige at lyden er super lækker! Varm uden at blive for mørk - Mange film er alligevel for lyse når de kommer på DVD. Ekstrem strømstærk = Punch og overskud - Gik fra en Pioneer THX godkendt reciever, og jeg blev faktisk lidt målløs over hvor godt den spillede i forhold til den.
Tjek anmeldelsen på AREADVD.DE hvis du kan læse tysk vel at mærke! Den får MASTERPIECE stemplet.
Du må købe min for 13.999,-. Den står fuldstændigt som ny med org. emb. manual og remote selvfølgelig. Send en mail til Henrikrahbek@hotmail.com hvis du er interreseret - og hvis du vil vide hvorfår jeg så sælger den.
|
| Til top |
|
| |
m210 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for Jeres hurtige svar. Der er lige et par spørgsmål og lidt flere oplysninger mere: Prisen på kr. 15.000 for AVR7300, hvor fandt du det tilbud? (Bjørn B) Jeg spørger, da jeg foretrækker køb i København grundet garanti. Kender andre til steder, dels med en bedre pris, men som også lægger stor vægt på god service og kundepleje. Dårlige erfaringer er der nok af, herunder KT-Radio, København  Til Rahbæk78: Jeg takker mange gange for tilbuddet, men foretrækker at købe nyt (Garanti)
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tokri Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 28 April 2006 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har haft min siden påsken. Den spiller bare super godt. Desuden har den indbyggede faroudja scaler givet nyt liv til min DVD på billedsiden.
Jeg købte den hos http://www.danstv.dk/shop/
for 13.999,- kr.
Den er ikke webshoppen, men giv Dan et kald, han er super flink.
Mvh.
Tomas
|
| Til top |
|
| |
cossi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 02 Maj 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej. ville ønske at min 7300 var tip top.. hvis i har lyst så prøv at gå ind under avr7300 blæserstøj.. så kan i læse om mit seneste sørgelige indrykkede indlæg..  mvh cossi
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt den ved flere lejligheder og den minder utroligt meget om min egen AVR 8500 __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
m210 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have læst indlæggene i denne tråd samt tråden ”H/K
AVR 7300 blæserstøj” har jeg taget kontakt med Dan’s TV-Service. Jeg talte med
Dan om de omtalte problemer med 73’eren og hans tilbagemelding var, at de AVR
7300 hans forretning har solgt ikke har haft problemer med blæserstøj, og som
han sagde "Såfremt en af vores solgte AVR 7300 Receivere havde blæserstøj
efter købet, så må det være en fejl på den enkelte receiver, og så skal kunden
da bare have udskiftet blæseren på receiveren hurtigst muligt, selvfølgelig
uden omkostninger for kunden". Så det lyder derfor som om (ihvertfald Dans
TV's umiddelbare vurdering), at det er en enkeltstående fejl med blæserstøjen
på AVR 7300'eren.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
m210 skrev:
|
Efter at have læst indlæggene i denne tråd samt tråden ”H/K AVR 7300 blæserstøj” har jeg taget kontakt med Dan’s TV-Service. Jeg talte med Dan om de omtalte problemer med 73’eren og hans tilbagemelding var, at de AVR 7300 hans forretning har solgt ikke har haft problemer med blæserstøj, og som han sagde "Såfremt en af vores solgte AVR 7300 Receivere havde blæserstøj efter købet, så må det være en fejl på den enkelte receiver, og så skal kunden da bare have udskiftet blæseren på receiveren hurtigst muligt, selvfølgelig uden omkostninger for kunden". Så det lyder derfor som om (ihvertfald Dans TV's umiddelbare vurdering), at det er en enkeltstående fejl med blæserstøjen på AVR 7300'eren.
|
|
|
Iøvrigt kan du rolig handle hos Dan - han er en flinker fyr og skulle der være noget galt med apparatet er der ingen slinger i valsen  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
m210 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2006 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
m210 skrev:
|
Efter at have læst indlæggene i denne tråd samt tråden ”H/K AVR 7300 blæserstøj” har jeg taget kontakt med Dan’s TV-Service. Jeg talte med Dan om de omtalte problemer med 73’eren og hans tilbagemelding var, at de AVR 7300 hans forretning har solgt ikke har haft problemer med blæserstøj, og som han sagde "Såfremt en af vores solgte AVR 7300 Receivere havde blæserstøj efter købet, så må det være en fejl på den enkelte receiver, og så skal kunden da bare have udskiftet blæseren på receiveren hurtigst muligt, selvfølgelig uden omkostninger for kunden". Så det lyder derfor som om (ihvertfald Dans TV's umiddelbare vurdering), at det er en enkeltstående fejl med blæserstøjen på AVR 7300'eren.
|
|
|
Iøvrigt kan du rolig handle hos Dan - han er en flinker fyr og skulle der være noget galt med apparatet er der ingen slinger i valsen 
Jeg takker for en god diskussion i forbindelse med med mit spørgsmål, og tager efterfølgende kontakt til Dan's TV & HIFI-Center for nærmere.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
banditen Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej køre den blæser fra men starter sin forstærker
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
m210 skrev:
Acer skrev:
m210 skrev:
|
|
|
|
Iøvrigt kan du rolig handle hos Dan - han er en flinker fyr og skulle der være noget galt med apparatet er der ingen slinger i valsen 
Jeg takker for en god diskussion i forbindelse med med mit spørgsmål, og tager efterfølgende kontakt til Dan's TV & HIFI-Center for nærmere.
|
|
|
|
|
|
Jeg var uheldig med min AVR8500 som ikke kunne huske indstillingerne når man tog strømmen, og den fiksede Dan via Harman service på under en uge - det er superservice  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |