| Forfatter |
|
Nellynoway Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.....
Jeg er ny her, og grunden til at jeg skriver denne post, er, at jeg tænker på at købe et HD-Ready tv (nok til at få mest ud af min fremtidige playstatin 3 )
mit budget er nok omkring de 10.000,-
jeg har kigget på et specielt tv her på det sidste, SAMSUNG LCD fjernsyn 32" HD ready LE32R51
Det skal nok være mindst 32" (men det må da godt være større )
Er det et godt valg? Er der bedre hd-ready fladskærmsfjernsyn til nogenlunde samme budget, som i kan sige godt om?
mange tak på forhånd 
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med dig.
Velkommen til sitet her, der er rigtig mange gode ting at hente fra kompatente folk på næsten alle områder. Ang. HT-ready tv er der efterhånden en masse gode tråde, så jeg vil opfordre dig til at tage et kig rundt omkring på sitet. Ikke fordi det generer mig, at du opretter denne tråd, overhovedet ikke, men jeg tror du måske kan finde inspiration i alle de andre tråde der er her.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Nellynoway Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, Micheal....
Tak for rådet, men når jeg nu er helt ny og sådan, følte jeg mig mest sikker ved at lave min egen tråd... prøvede ikke at støde folk (og jeg ved godt, at nogle bliver lidt små-vrissne over disse former for tråde )
men er det overnævnte tv noget værd, og er det klar til fremtidens tv generation? eller er jeg helt galt på den?
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
Nellynoway Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.......
Har stadig brug for svar om, om dette er et ok fjernsyn til dets pris....
Et andet fjernsyn jeg lige har fået øje på, er LN-R3228W... men jeg er blevet lidt forvirret, for nogle siger, at det er et LE32R51B?? (altså det, der er helt sort)
Er der nogen forskel på de to fjernsyn? Hvilket et skal jeg vælge? og er det bedst at have en lav eller høj respons tid?
har virkelig brug for hjælp......
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nellynoway skrev:
Hej igen.......
Har stadig brug for svar om, om dette er et ok fjernsyn til dets pris.... |
|
|
R51 er efterhånden en "ældre" sag. Prøv at kigge på recordere.dk´s fælles køb her på den nye model. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Nellynoway Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for tippet, men jeg ved stadig ikke hvad jeg skal gå efter, andet end overnævnte.....
og jeg gider ikke rigtig at give meget mere end 9000,- for et nyt hd-fjernsyn.... så det kan vel ikke blive meget bedre?
|
| Til top |
|
| |
Riot Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|