| Sendt: 30 April 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have downloaded WinBoxSimu i freeware udgave har jeg et problem.
Når programmet starter op, vises en skærm med betingelser for brug, men når man klikker dette væk, lukker programmet ned. Det får jeg ikke meget ud af. Jeg har sendt mail til forfatteren af prg, men han svarer ikke.
Kan nogen hjælpe mig med at komme videre?
Link: winboxsimu.de
|