Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 09:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Tv/Pc skærm i et....muligt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Muws
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 30 April 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Hey,

Står med et lille problem, som jeg ikke lige umiddelbart kan gennemskue.

Min pc står i soveværelset, og jeg går og tænker på at få smækket et tv op derinde. Så hvorfor ikke få samlet tv, og pc skærm i en?

Men hvad skal man gå efter, her tænker jeg ikke så meget på mærke, men hvilken teknologi skal det pågældende apperat besidde for at kunne bruges til dette?

Har pt kig på følgende:

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=158542

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=161733

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=194646 (nok den jeg hælder mest til pt)

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=196803

De opfylder mine krav til max pris (7000), og så mener jeg at omkring 27" er et max, når man tænker på det formål den skal bruges til.

Men det jeg gerne vil, er at kunne bruge den til alm web surfing, lidt gaming, og så se tv og dvd. Det ville være super lækkert hvis mana kan dele skærmen op, så man kan se tv/dvd på den ene halvdel, og så have sit pc stas på den anden del.

Men er det muligt? Har kigget flere tråde igennem, men de få jeg har fundet som har været nogenlunde dækkende, har været af ældre dato, og der sker jo meget på denne front.

Så hvis der sidder nogle med +/-'er til mine 4 valg, eller som kan komme med andre/bedre forslag modtages det med kyshånd. For netop det her område, ligger så utroligt langt fra min ekspertise

nickyyyy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 30 April 2006 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

hey ved godt du sagde max 7k, denne LG ryger 345 kr. over dit budget, men du får et kanon tv for de penge. Mener selv det er en del bedre end dem du har kig på. har selv 32" i soveværelset, hvor jeg har sat bærbar til via dvi/vga stik og det står knivskarpt, ydermere har den 1:1 pixelmapping, så skærmen er optimal til pc-brug. skærmen har pip, som du søger, hvor du selv kan vælge hvilken indgang den skal dele skærmen op med, ud over tv-signalet. og der kan du vælge dvi indgang og det kører uden problemer på mit.

så ud fra min overbevisning, er dette tv det bedste bud!

go jagt!

LG RZ-32lx2r
Til top Vis nickyyyy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nickyyyy

Muws
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 April 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

nickyyyy skrev:
hey ved godt du sagde max 7k, denne LG ryger 345 kr. over dit budget, men du får et kanon tv for de penge. Mener selv det er en del bedre end dem du har kig på. har selv 32" i soveværelset, hvor jeg har sat bærbar til via dvi/vga stik og det står knivskarpt, ydermere har den 1:1 pixelmapping, så skærmen er optimal til pc-brug. skærmen har pip, som du søger, hvor du selv kan vælge hvilken indgang den skal dele skærmen op med, ud over tv-signalet. og der kan du vælge dvi indgang og det kører uden problemer på mit.

så ud fra min overbevisning, er dette tv det bedste bud!

go jagt!

Hvilken LG er det præcis du henviser til? 

Altså vil sige at 500+/- skal ikke gøre udslaget, så er da villig til at give mig indenfor rimelighedens grænser.

Håber på en masse forslag, da den skal købes/bestilles i næste uge - og tålmodighed har aldrig været min stærkeste side

Muws
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 April 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=141024 er det denne du mener?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes