| Forfatter |
|
musen Forum Bruger

Bruger siden: 16 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
4 stk 0,8 mm lak isoleret kobbertråd (loddebar) i den længde man skal bruge, som så snørres sammen parvis(gøres bedst med en boremaskine). der efter skraber man lakken af enderne med en hobbykniv, og man har et (syntes jeg) fremragende kabel til en pris af ca 15 kr for 2 x 2,5 m.
det lyder rigtig flot på mit setup
primare A 30,1
denon dcd 3560
mission 752 F
|
| Til top |
|
| |
kramer71 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1712
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok. Det var godt nok billigt.
Hatten af for det
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
lol,det må vi da prøve en dag,det kan jo ikke gå helt galt
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe det kunne være man skulle prøve det, om ikke andet så bare for sjov
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slettet
Venlig hilsen
"dolph"
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kan man vel prøve at bruge det bare til bunden?
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
| så kan man vel prøve at bruge det bare til bunden? |
|
|
Det kan man nemlig....*S*
- Det kunne jeg i øvrigt godt have brug for, så det skal da undersøges.
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
4*0,75mm, og 2*1,5mm til */- fra NKT kan også bruges men lak er heller ikke værst, at diskanten mister lidt er jo nok fordig at der ikke er noget fnider når ver leder er isoleret ver for sig der med en rener diskant, men jeg vil stadivæk bruge en enkelt tråd.
|
| Til top |
|
| |