| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude.
Jeg er nu blevet den glade ejer af en velodyne subwoofer. I den forbindelse fulgte der en målemikrofon med, som det er muligt at sætte til subwooferen for at måle og se på et chirp fra 20Hz til 200Hz.
Men synes det er lidt tamt kun at kende frekvensresponset for de nederste 200Hz i min lytteposition, nu hvor jeg faktisk har fået mig en mikrofon. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg kan få den sat til computeren, så jeg rigtig kan få lejet med den. Når den bliver sat til subben er det via et xlr-kabel. Er der nogen der ved hvordan den kan tilsluttes computeren? Er det ligesom andre elektret-mikrofoner der bare skal fødes med 1.5V samt en modstand og en kondensator, eller???
Mvh Jonas
|