| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Da jeg har købt et par brugte B&W DM640, for at bruge enhederne i et DIY kabinet,vil jeg høre om der er nogen der kan fortælle mig, om man kan sætte en bånddiskant på sammen med den nuværende diskant,( ligesom i "Dali Euphonia MS5" ) eller om det er "enten eller"......?
|