Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 17:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvad er den værd?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nykjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Jeg sidder med en 3½år gammel Sony surround receiver, STR-DE585, som har tjent godt, men vil prøve noget stærkere. Hvor meget skal man forvente at kunne få for denne ældre sag (stadig 7 mdr. serviceforsikring, ingen skrammer og har aldrig været pint) ? Vil det i det hele taget kunne betale sig at sælge den, eller er den mere værd i brugsværdi end i kroner? :oP

mvh Nykjær

manual med specs kan ses her: http://pdf.crse.com/manuals/4238375131.pdf

Til top Vis nykjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nykjaer

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

tror du skal være glad hvis du kan få over en tusse.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

LarsOhl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Maj 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Som udgangspunkt er surroundforstærkere, fladskræme og dvd maskiner ihvertfald det, der falder mest i pris fordi udviklingen går meget stærkt her.

Altså hvis du har råd og lyst til opgradering så er det vel ikke tåbeligt at sælge den alligevel med mindre du har et rum nummer 2 som den kunne forvises til

Hvis jeg skal komme med et gæt på hvad du kan få for den så vil jeg sige mellem 1/4-1/3 af daværende listepris.

Til top Vis LarsOhl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsOhl

strongarm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Hej derude jeg er ny her, håber at der er nogle som kan jeg hjælpe mig. Jeg er lige sprunget på snurrerundt lyden og har som første gangs køber købt et "ældre " anlæg bestående af en cyrus a/v master, 2 stk cyrus xpa forstærkere samt et sæt bose acustimas 10 højtalere. Jeg vil høre om andres erfaring med cyrus a/v master.

Som ny i snurrerundt verden blev jeg igår belært om at min a/v master var håbeløst forældet (upåagtet af det synes jeg nu at det lyder godt) jeg blev anbefalet at bruge sættet som forforstæker til min cyrus one. Hvordan gør jeg det, er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvilken ind og udgange jeg skal bruge, så jeg kan prøve at sætte det op som almindligt stereo.

Jeg har et stort irritationmoment angående kabler, kablerne fra subwooferwn og ud til højtalerne er blevet splejset med noget almindligt el ledning. Og når det nu er bose er der jo kun et stik i hver ende, er der nogle som har et godt tip til hvad jeg kan gøre for at få noget ordentligt kabel, hvad passer og hvad passer ikke.

Nok fra min side  kan i alle have en rigtig god dag

Til top Vis strongarm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strongarm

Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

strongarm skrev:

Hej derude jeg er ny her, håber at der er nogle som kan jeg hjælpe mig. Jeg er lige sprunget på snurrerundt lyden og har som første gangs køber købt et "ældre " anlæg bestående af en cyrus a/v master, 2 stk cyrus xpa forstærkere samt et sæt bose acustimas 10 højtalere. Jeg vil høre om andres erfaring med cyrus a/v master.

Som ny i snurrerundt verden blev jeg igår belært om at min a/v master var håbeløst forældet (upåagtet af det synes jeg nu at det lyder godt) jeg blev anbefalet at bruge sættet som forforstæker til min cyrus one. Hvordan gør jeg det, er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvilken ind og udgange jeg skal bruge, så jeg kan prøve at sætte det op som almindligt stereo.

Jeg har et stort irritationmoment angående kabler, kablerne fra subwooferwn og ud til højtalerne er blevet splejset med noget almindligt el ledning. Og når det nu er bose er der jo kun et stik i hver ende, er der nogle som har et godt tip til hvad jeg kan gøre for at få noget ordentligt kabel, hvad passer og hvad passer ikke.

Nok fra min side  kan i alle have en rigtig god dag

Velkommen til forumet!

Jeg synes du skulle lave din egen tråd,- så kan folk bedre hjælpe dig, men der er ikke noget mere irriterende end når folk bryder ind i en tråd med noget helt andet. (Ikke noget surt opstød overhoved! )

Jeg vil bare fortælle dig, at det for din egen skyld er både bedre og sjovere at have sin egen tråd om det man vil have svar på...

Endnu engang velkommen til H4A!

- Jeg tror du kan få ca. 800 kr. for den Sony, og undskyld for lån af tråden...

strongarm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

beklager dybt at jeg har overtrådt "tråden" ,men jeg troede jeg havde, fået den slettet, men man lære jo af sine fejl

Når man nu en gang er grebet af fed "lyd" er det rart at være med ombord, så hygge hejsa allesammen

Mvh Strongarm

Til top Vis strongarm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strongarm

nykjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Vil lukke og slukke tråden, da jeg har fået solgt forstærkeren. Den gik for 1.200 kr så jeg er ganske tilfreds

Har brugt 'overskuddet' til at investere i en Yamaha RX-V757 - mangler nu bare højttalerne...

God sommer - ses om 3 mdr....

Til top Vis nykjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nykjaer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes