Bruger siden: 17 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 254
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
Jeg skal bruge et godt 32" crt inden weekenden - så kan I ikke lige nævne et par stykker jeg kan gå efter? Designet må også gerne ligge på denne side af 2003
Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
malkekoen skrev:
Jeg skal bruge et godt 32" crt inden weekenden - så kan I ikke lige nævne et par stykker jeg kan gå efter? Designet må også gerne ligge på denne side af 2003
Philips 32PW 9546. Aldrig har jeg været så tilfreds med et TV. Både billedkvalitet, brugervenlighed og design er suverænt. Det er godt nok fra 2001. Men intet fladskærms-tv kan endnu hamle op med dets billedkvalitet. Måske skifter jeg det ud når Philips snart kommer med deres nye ClearLCD.
Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
Jeg har et Philips 9570 som vist nok kun kan købes i Elgiganten, men det har et kanon godt billede og et rigtig flot design, se evt. min hjemmebiotråd... (klik på nedenstående www-knap)
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
Jeg vil helst købe brugt, da fjernsynet kun skal bruges i en kortere overgangsperiode.
Jeg ville blive helt ufattelig glad hvis en af jer gad at kigge nedenstående 3 links igennem og give mig et råd til hvor jeg får mest fjernsyn for pengene <6500... Jeg er svært godt inde i fladskærme, men ikke de kære og døende CRT skærme.
Jeg har også kig på 2 Thomson 32WZ410b - er de noget værd?
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
Mercury: Ja, det har jeg i den grad også kig på!!! Problemet er bare at det ikke er på lager nogle steder i Tyskland. Det ser ellers ud til at være rigtigt godt - også med PC tilsluttet.
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
Nå, jeg synes sq at folk er lidt ublu med priserne på de brugte CRT kasser. Så jeg tror sq jeg fræser i Bilka og køber det de har på tilbud i denne uge...... Medmindre en af jer liiiiige falder over noget her indenfor nogle timer :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum