Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 00:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Kenwood KRF-x9090d (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BMW130
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 23 Maj 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

For ca. 5 år siden kunne man købe Kenwood udstyr i Danmark, det har F-group solgt fra. Men jeg overvejer at købe en Kenwood KRF-x9090d forstærker. Men er der nogen der har kommentare til dette? Man kan se lidt om den her: http://www.kenwood.de/surrec_frmset.htm. Den har THX og en masse andet til 3700 kr. Jeg har også overvejet en Denon 2106, men jeg er lidt "anti hifi klub" Så den kommer til sidst. Jeg bruger mit anlæg til film, og lidt radio.
Til top Vis BMW130's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BMW130

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Maj 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

BMW130 skrev:
For ca. 5 år siden kunne man købe Kenwood udstyr i Danmark, det har F-group solgt fra. Men jeg overvejer at købe en Kenwood KRF-x9090d forstærker. Men er der nogen der har kommentare til dette? Man kan se lidt om den her: http://www.kenwood.de/surrec_frmset.htm. Den har THX og en masse andet til 3700 kr. Jeg har også overvejet en Denon 2106, men jeg er lidt "anti hifi klub" Så den kommer til sidst. Jeg bruger mit anlæg til film, og lidt radio.

Jeg ved ikke hvordan Kenwood er idag, eller hvordan det er som du snakker om men jeg har haft en KA-1100 og den kunne i alle tilfælde give noget lyd fra sig, også ganske hæderligt endda.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Fiend
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Maj 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft Kenwood og vil personligt aldrig have det igen, da den havde en masse software problemer. Jeg havde deres alderstørste reciever på 5x130w. godt nok fra årgang 2000!! -som vist skulle være THX-ULTRA certificeret men fandt det aldrig på deres hjemmeside fra europa, men den australske kenwood hjemmeside reklamerede vist med det mindes jeg!!

Til top Vis Fiend's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fiend

tokri
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Maj 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Hej BMW

Jeg har selv haft en Kenwood KRF-V7030D i omkring 7 år. En rigtigt god reciever til surround, men den var ikke god til stereo (læs rigtig dårlig). Den er lige gået på pension, men fejler intet. Inden det blev til surround havde jeg glæde af en KA-990, der var ganske udemærket.

Som det kan ses på dit eget link, så får den ganske fin kritik og er sikkert et fornuftigt købt til prisen.

Mvh.

Tomas

Til top Vis tokri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tokri

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes