Udstyr:
2 stk B&W 604 S3 Fronte
2 stk B&W 601 S3 som Baghøjt.
1 B&W CC6 Center højt (i tv bordet)
1 B&W ASW300 Subwoofer under hjørnebordet ved sofa.
Fjernsynet er et Panasonic Tau Flatscreen 32" Widescreen.
DVD er Panasonic S75
Surroundreciever er Yamaha RX-V2500.
Hitachi TX200 LCD Projektor
Lissau C75 Motor lærrede med fjernbetjening i mål 170x130 cm 4:3/16:9
Det hele sat op på Soundstyle Rack XS-105.

Mit 5 årige Panasonic Tau 32" Flatscreen, som jeg SNART gerne vil have skiftet ud med en Plasmaskærm - den kan jo lige hænge på væggen bagved!!

Det ser ud som om at mine Fronte står direkte på gulvet, men for at skåne for Spikes - står de på nogle specielle gummi stands fra HiFi Klubben, som skulle mindske vibrationerne.

Øverst står min Yamaha CD afspiller, dernæst Panasonic DVD, under denne min VHS/DVD som kun bruges til VHS (kærestens gamle kærligheds film
) og nederst min nye Yamaha RX-V2500 Surround Reciever.

Lidt forskelligt at have ved sin side i sofaen !!!

Mine nye B&W 601 S3 baghøjtaler - spiller DEEEJJJLIGT. Under hjørnebordet står en B&W SUB ASW300.

Baghøjtalerne står på lysegrå Acoustic Stands fra HiFi Klubben as well.

Men idag kom der sørme en kasse

Men hvor er Dyret henne !!!!

Nå, det var bare mig som var MEGET hurtig med at få den op af kassen og monteret på det gamle ophæng

Og den siger næsten ikke noget -DEEEJJLIGT !!!!
Følgende billeder er taget i eftermiddags med lys gennem ruderne og KUN vist på Mathvid væg.
Størrelsen på væggen er det mindste billede jeg kan få 178x98 cm.

Jeg har IKKE kalibreret den endnu, så jeg er ganske tilfreds med billedet i forhold til min gamle dataprojektor
Men mit Panasonic 32" TAU Widescreen tv, står pt stadig skarpere end på væggen og har lysere baggrund end projektoren - er det normalt ?? Men den er jo heller ikke afprøvet i total mørke endnu!!
Jeg har lige købt dette Mathvide Lissau Motor Lærrede med den nye C75 motor. der kan både vises 4:3 og 16:9 format på det.
Målene er 170x130 med 50 cm Dropdown.
Men det er for lille i bredden til min nye Projektor - Nogen med interesse ??