| Sendt: 26 Maj 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Taralabs Prisem vil jeg ikke anbefale..
Jeg bruger selv Taralabs og kan mægtig godt lide nogle af deres kabler..
MEN! du skal op og have fat i deres RSC Prime 500 eller til biwire RSC Prime 1000..
HER! kommer der først for alvor "hul" igennem..
Man skal op i Prime serien før Taralabs kabler begynder at "spille"
Kan du ik få noget mere i "Klubben" (og det vil jeg da tro skulle være muligt, selv om det desverre udgår) så se om du kan få noget brugt... her kan du endda spare en hel del og få dette billigere end du vil kunne få Prisem som nyt og som jo er et ringere kabel..
Fra Prime og opefter er Taralabs SUPER! fine kabler.. især deres lidt ældre modeller giver EKSTREM! valuta for pengenn, så som : RSC Prime - RSC Reference Gen2 og RSC Master Gen2 og super kabler RSC Decade Gen2. men de 3 her sidst nævnte er trods brugte og alderen oppe i en lidt anden prisklasse.. (dog kan man være høldig at finde noget Reference Gen2 til endda meget fordelagtige priser.
Deres nye kabler ud over Air serien har jeg ik meget fidus til...
Der er kommet en hel del til efterhånden og disse kender jeg knap så godt, men Prisem serien kender jeg og de er ik gode nok efter min mening, i forhold til hvad man ellers kan få til samme penge (og ISÆR! brugt)
Men til mid. fi eller hifi grej i den lidt mere økonomiske ende.. vil Prisen nok være ganske fornuftigt og ok... men så heller ikke mere, er dit grej af bare nogenlunde høj kvalitet med evner til vitterligt at afsløre subtile forskelle på kabler, så anbefaler jeg lige et "trin" op.
mvh. __________________ M.
|