| Sendt: 30 Maj 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg skriver da jeg har en denon awr 1803 surround receiver(ca 3,5 år gammel). Mit problem er at den skratter meget på venstre højtaler(har testet højtaler(dali 104) og den fejler intet). Forstærkeren har været til reparation 2 gange ingen for garanti perioden og det er ikke lykkedes at få fjernet fejlen. Det er en periodisk fejl(den kan fungere fint i flere måneder og lige pludselig begynder den at skratte igen - skratten er ikke påvirket at hvor højt volumen er skruet op, den er så at sige konstant) så der kan være lang tid mellem at man kan høre fejlen, så derfor har værkstedet måske ikke hørt støjen, værkstedet har udskiftet venstre højttlaerudgang, men det har ikke hjulpet...
Er der nogen der har oplevet samme problem eller har nogle formodninger om hvad der er galt? Jeg har næsten ikke lyst til at sende den på værksted igen og betale en masse penge for det, hvis værksteden ikke kan finde fejlen... Det er ret frustrerende idet det er en rigtig god forstærker når den ellers er i "en god periode".
Jeg har altid sværget til denon da jeg aldrig har haft problemer med andre af deres produkter.Håber at der er nogen som måske har en ide om hvad problemet er...
|