Bruger siden: 03 August 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
Er der nogen, der ved om det er muligt at se dr.dk tv på MCE på samme måde som Sputnik? Er det muligt at lave et link til det i Online tjenester, og i givet fald hvordan?
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
Paqi.. Ja.. Det kræver en del arbejde, fordi du skal selv tilføje linkene, eller du skal finde ud af om de bruger RSS, og om My Web Media addon kan bruge det..
Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 80
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
paqi: Ja det er rigtigt. Jeg har f.eks. lavet en kategori i my web media der hedder Rockerne og så smidt alle afsnit derind. Men du kan desværre ikke vælge programmerne fra dr på samme måde som du kan med Sputnik. Det kan være det kommer.
__________________ MCE setup: Monster kontor pc med to Linksys DMA2100 extendere.
Website: http://www.myrating.dk
Blog: blog.myrating.dk
Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 125
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
Jeg fik dette svar da jeg spurgte dem hvornår man kunne:
Hej Søren,
Tak for din mai. WMC er med inde i vores overvejelser for fremtidige opdateringer af nettv og netradio, men der er desværre intet afklaret endnu og derfor inden deadline.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum