Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Denver vs. brugt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sir Round
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Jeg er blive spurgt hvilken DVD afspiller til under 500 jeg kan anbefale og her må jeg indrømme at jeg er lidt på ukendt territorium. Umiddelbart vil jeg anbefale en brugt Pioneer etc. Men er det også det rigtigt. Er en Denver til 300 et bedre valg? Hvad mener I?
Til top Vis Sir Round's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir Round

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Nix, jeg ville til enhver tid gå efter den brugte Pioneer.

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Fordi....?????

Jeg synes ærligt talt at grundlaget for at udtale sig er lidt spinkelt. En "brugt Pioneer" kan være adskillige år gl. - og kan da også fungere fint. Til gengæld vil den ofte mangle mange af de muligheder en ny Denver giver (JPG, MP3, DVD-R/RW, CD-R/RW etc.). Kvaliteten af billede er - måske - bedre - lyden er via analog højst sandsynligt bedre (på Pioneer) - via digital vil der ikke være forskel. Mao.: Det afhænger af, hvordan den skal forbindes, hvilke muligheder man har brug for, og hvor gl./slidt alternativet (Pioneer) er.

Selv en billig Denver giver idag et ganske hæderligt billede og fungerer typisk problemfrit - men prisklassen åbner ikke mulighed for det helt vilde - til gengæld har den 2 års reklamationsret.

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

Jesper Juul skrev:

Fordi....?????

Jeg synes ærligt talt at grundlaget for at udtale sig er lidt spinkelt. En "brugt Pioneer" kan være adskillige år gl. - og kan da også fungere fint. Til gengæld vil den ofte mangle mange af de muligheder en ny Denver giver (JPG, MP3, DVD-R/RW, CD-R/RW etc.). Kvaliteten af billede er - måske - bedre - lyden er via analog højst sandsynligt bedre (på Pioneer) - via digital vil der ikke være forskel. Mao.: Det afhænger af, hvordan den skal forbindes, hvilke muligheder man har brug for, og hvor gl./slidt alternativet (Pioneer) er.

Selv en billig Denver giver idag et ganske hæderligt billede og fungerer typisk problemfrit - men prisklassen åbner ikke mulighed for det helt vilde - til gengæld har den 2 års reklamationsret.

Jeg giver dig helt ret. Jeg købte for 1½ en Denver bare for at have et eller andet at se en film på og ikke så meget andet, men jeg må indrømme at jeg blev positivt overrasket. Det var slet ikke så skidt enddag. Omend en langt dyrer maskine naturligvis ville kunne gøre det bedre, men igen man får hvad man betaler for, oftest!

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

Jesper Juul skrev:

Fordi....?????

Du rammer det meget præcist, lyden er højst sandsynligt bedre på Pioneeren og lyden er nok bedre analogt, selvom jeg altid selv har kørt digitalt nå vi snakker om dvd afspillere. For mig er en dvd afspiller noget der afspiller dvd film, og den bliver ikke brugt til Divx, mp3, jpeg osv.
Btw. har Pioneer aldrig haft problemer med dvd-r og +r svjv.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes