Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 18:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Dantax + Pioneer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gonzorgg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige været rundt i butikker og lede efter surround (IGEN).

Denne gang ser jeg pludselig et fantastisk flot surround-højttaler sæt i Elgiganten. Da jeg opdager der står DANTAX PIPELINE (Scansonic) på skiltet bliver jeg skuffet (for Dantax er jo normalt 5 højttalere og en sub til kr. 1000 troede jeg).

De var dog så flotte (sort og sølv. Pudset aluminium)at jeg alligevel lokkede ekspedienten til at demonstrere dem. Han puttede Ringenes Herre i og de lød faktisk rigtig godt!

Sættet med 4 søjle-satter, center og sub koster kr. 6.995,-

http://www.dantaxradio.dk/SEEEMS/272.asp

http://www.dantaxradio.dk/pressrelease/PIPELINE_press-releas e.pdf

Sammen med Pioneer forstærkeren tænker jeg at jeg har fundet noget flot og udemærket til under 10.000 : http://www.pioneer.dk/eur/product_detail.jsp?product_id=1240 8&taxonomy_id=42-98

Nogen der kan anbefale eller advare mig om dette køb? Normalt ville jeg aldrig tro Dantax var noget værd. Dog lød de rigtig godt syntes jeg. Prisen ligger også noget over hvad jeg kender fra Dantax. Denne serie er lige kommet på markedet i april, så der er nok ikk eså mange der har hørt det endnu (ØV)

Til top Vis gonzorgg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gonzorgg
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 01 Juni 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Hey, hvis du syntes det lyder godt hvad venter du så på???. Det er dig der skal se og høre på det hver dag og hvis både lyd og design falder i din smag, er der vel ikke så meget at være i tvivl om.

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
Knude
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 22 September 2008 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Fik du købt dette? og hvordan var oplevelsen ved det?
Til top Vis Knude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knude Besøg Knude's Websted
 
JRolLbs
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 22 September 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Hmm - han har ikke været logget ind siden 22 November 2006, så forvent ikke svar lige med det samme
Til top Vis JRolLbs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRolLbs
 
gonzorgg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 23 September 2008 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Knude skrev:
Fik du købt dette? og hvordan var oplevelsen ved det?

Hej, jeg har ikke været herinde i lang tid..har ikke rigtig behov for nye investeringer hehe. Jeg har lige brugt alle mine skillinger på ny bil og tilbehør til denne.

Jeg er virkelig glad for mit valg af disse Dantax-surround højttalere kombineret med min Pioneer-forstærker og Pioneer-skærm. De er rigtig flotte og lyder (i mine amatør-ører) helt kanon. Jeg får ihvertfald stor ros af vennerne når vi inviterer på film hos os .

MIn forstærker har mulighed for at koble en center-baghøjttaler på (6.1), og jeg har overvejet at kontakte Dantax om man kan bestille en ekstra "søjle", men det lyder egentlig rigtig godt io forvejen, så jeg får det nok ikke gjort.

Til top Vis gonzorgg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gonzorgg
 
chrfog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 23 September 2008 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

rimelig god timing at komme tilbage på.

og tillykke med dine højtalere, selvom det ikke lyder som om, at de er helt nye. godt du er glad for dem!
Til top Vis chrfog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrfog
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes