| Forfatter |
|
jannikmariager Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 02 Juni 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Denon 3806 som jeg kører alt igennem. så har har noge ting ned Component, HDMI og Svhs som går ind i recieveren og så op til min projektor ned DVI kabel
alle kilder pånær den med svhs kører fint, den sidste deler billedet op på midten (vlle ha uploaded et billede af det, men kan ik finde ud af de, da der kun kan linkes til billeder på nettet åbenbart)
Jannik
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 02 Juni 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm .. kan du forklare hvordan den deler billedet op ?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
jannikmariager Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja den viser hele billedet på ca 2/3 dele af skærmen og så ude i højre side starter billedet så igen
står den kører en påløsning på 1440x244 (mener jeg det var ca)
|
| Til top |
|
| |
jannikmariager Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 02 Juni 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 02 Juni 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm .. spændende... har du mulighed for at smide svhs signalet direkte ind i fjernsynet ?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
jannikmariager Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det har jeg og ingen problemr der, virkoer også hvis jeg kører component fra recieveren op i projektoren, ville bare grne ha den til at virke med DVI kablet fra recieveren så jeg kun trak ET kabel til projektoren nemlig
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
meget funky ..
Hvor kommer det shvs kabel fra ? Er det fra en computer ? og i så fald hvilken opløsning sender du via svhs signalet?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
jannikmariager Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm .. ved ikke lige hvad der sker ... tror der er problemer med nogle for høje opløsninger. Men kan du ikke bare køre component fra screenplay pro ?
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |