Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 22:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Linn vs Cyrus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Reipurth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juni 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Min interesse for Hi-Fi er blevet genvakt efter mange års dvale da jeg for nyligt hørte på en virkeligt super anlæg (Linn/Bryston/B&W). Det vække min interesse for god lyd og lækkert kram igen og jeg er nu begyndt at høre/se mig lidt og overveje hvordan jeg kan starte med at opbygge et godt anlæg til rimelige penge. Derfor ville jeg høre om nogen ville give deres besyv med.

Jeg regner med at mit nuværende anlæg skal skiftes ud gradvist, men starter nok med at beholde mine B&W DM601S3 højtalere. Jeg har hørt/set lidt på nogle brugte Linn Majik forstærkere evt med en Linn Mimik Cd afspiller og overvejer alternativt et Cyrus 7 anlæg. Begge virker som lækre løsninger, kompakte og til at finde for penge. Hvad er jeres erfaringer med disse mht til kvalitet og forskelle i lydbillede??

Min musiksmag er ret blandet; lidt pop/rock/blues/jazz/klassisk. Tidligere var det nødvendigt at det kunne spille højt også, men det er ikke vigtigt længere, nu skal det bare lyde godt og neutralt.

Nogen kommentarer??

Til top Vis Reipurth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Reipurth

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 02 Juni 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Reipurth skrev:

Min interesse for Hi-Fi er blevet genvakt efter mange års dvale da jeg for nyligt hørte på en virkeligt super anlæg (Linn/Bryston/B&W). Det vække min interesse for god lyd og lækkert kram igen og jeg er nu begyndt at høre/se mig lidt og overveje hvordan jeg kan starte med at opbygge et godt anlæg til rimelige penge. Derfor ville jeg høre om nogen ville give deres besyv med.

Jeg regner med at mit nuværende anlæg skal skiftes ud gradvist, men starter nok med at beholde mine B&W DM601S3 højtalere. Jeg har hørt/set lidt på nogle brugte Linn Majik forstærkere evt med en Linn Mimik Cd afspiller og overvejer alternativt et Cyrus 7 anlæg. Begge virker som lækre løsninger, kompakte og til at finde for penge. Hvad er jeres erfaringer med disse mht til kvalitet og forskelle i lydbillede??

Min musiksmag er ret blandet; lidt pop/rock/blues/jazz/klassisk. Tidligere var det nødvendigt at det kunne spille højt også, men det er ikke vigtigt længere, nu skal det bare lyde godt og neutralt.

Nogen kommentarer??

Hej med dig og velkommen til.

Jeg får sikkert "hug" andre steder fra, når jeg skriver dette, men jeg synes virkelig du skal "bygge videre" på din Linn drøm, hvis du er til "anonym" lyd for det står Linn for. Alternativt kunne du også gøre som jeg og finde nogle af de bedste løsninger fra engelske Arcam. Det er heller ikke så tosset endda, og så er det billigere

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes