Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Ny vs brugt dvd-afspiller til ca. 2k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
henby
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Hej forum

Jeg står og skal til at købe en dvd afspiller til omkring 2000-2500,- men kan det svare sig at få fat i en af gårsdagens store modeller kontra en af nutidens budget modeller??

Jeg søger mest af alt en kvalitets maskine der bare virker og har et godt billede og en fornuftig lyd på den analoge udgang. Den skal selvfølgelig bruges når der skal ses film men vil ofte komme til at spille musk dvd'er. Kan i anbefale nogen og skal helst kunne fåes i sort.

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

En ny Denon DVD-1920, som er nævnt i en tidligere tråd. Ellers en brugt Pioneer DV-747 - de begynder at nærme sig det prisleje. En ny Pioneer DV-585 er selvfølgelig også en mulighed.

henby
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Har haft de helt samme overvejelser med hensyn til Pioneer DV-585'eren (syntes bare at den virker noget klein) og Denon DVD-1920, men har bare haft lidt blandede oplevelser med hfk de seneste år (nogen super posetive og nogen knap så fede)

Vides det om Pioneer DV-747 kan fåes i sort?? Jeg kan ikke finde nogen til salg, men det er vel egentlig et meget godt tegn

Jeg er ret hooked på at gå i retning af et eller andet Pioneer da jeg synes at de altid har været med blandt de forreste på dvd området (hvis ikke de førende) og har aldrig oplevet at en Pioneer maskine har brokket uanset hvilken skive man har smidt i den.

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes