Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 01:34   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hifi4all i M! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 19 November 2003 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

her sidder man lige så stille og læser i det nye M, som netop er dumpet ind af brevsprækken ... og hvad ser man så??!? sørme så om ikke Hifi4all er med...

"Rundt i Hi-Fi-Land"
www.hifi4all.dk

"Danske hifi4all.dk har en del anmeldelser og nyheder fra hifi-verdenen. Siden er flot og overskueligt opbygget, og der er tilmed en ordbog, så man kan blive klogere på "latinske" vendinger som AGC, Aktiv Matrix og Aspect Ratio. Der er også et par guides til f.eks. projektorer, men desværre er de skrevet af forhandlere, og den slags skulle de holde sig fra. Siden byder desuden på Køb og Salg af udstyr, hvor man være heldig og lave en god handel. Selvom hifi4all.dk er en ren hifi-side, kunne der godt være mere dybdeborende artikler om hjemmebiografer, flere guides og mindre produktnyheder. Det savner vi ihvertfald, men ellers må det siges at være den bedste danske hifi-side på nettet.
Skide flot!"

Hi-Fi: Flot og overskueligt.
Low-Fi: Blandet indhold.

--

Så kan man så bedømme om man er enig eller uenig ... jeg er mere eller mindre enig, dog synes jeg at forummet kompensere meget for at folkene bag hifi4all.dk ikke har alt for meget fritid for tiden, så er det jo rart med alle brugerne herinde når de nu ser noget nyt. Så kan man få dagens nyheder denvej.

FLOT!

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 19 November 2003 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Ingen dybdegående artikler ???

Low-fi: Blandet indhold ???

De kan da ikke have kigget sitet efter i sømmene....

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 19 November 2003 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

jeg har i de sidste par timer (her hvor forummet var lukket) læst et par af artiklerne, så jeg forstår ikke at M!-folkene ikke kunne finde nogen dybdeborende artikler, så skulle de prøve at læse den om abbey road.

mht. blandet indhold, så synes jeg at det er en glimrende ting. der er en række små finurligheder, artikler, anmeldelser (den om SA3070, har jeg læst en del gange) køb&salg, etc. men alt sammen bliver holdt inden for den 'røde' tråd: HIFI...

jeg er forresten glædeligt overrasket over denne forandring af forummet... især 'mouse-over' funktionen kan jeg godt li', så slipper man for at skulle åbne alle emnerne.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1197
Sendt: 20 November 2003 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Måske de kære M!-redaktører skulle:

1: Bruge lidt mere tid herinde - altså selv have lavet en dybdegående artikkel om stedet her . for det er aldeles dybtegående efter min mening. Jeg kan ikke se problemet i at ens viden hentes fra privatfolk - de har ihvertfald oftest 100 gange mere forstand på det end de t**ser der laver M!

2: Bruge en uges tid i vores kære redaktør/administrators sko - så kan vi snakke sammen bagefter!

Takker endnu en gang for et fantasisk forum!



__________________
Til top Vis obi jon kenobi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af obi jon kenobi
 
ctacta
Lukket konto
Lukket konto


Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1866
Sendt: 20 November 2003 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Ingen dybdegående artikler ???

Low-fi: Blandet indhold ???

De kan da ikke have kigget sitet efter i sømmene....

Jeg er nok tilbøjelig til at give dem ret, altså M!

Tag f.eks. den utrolig dårlige artikel om DVD-recordere. Den er under al kritik.  Nordisk Film Biograferne og A. Studiet i London er det bedste i nyere tid.

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta
 
p_porskjær
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 345
Sendt: 20 November 2003 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Måske skal man i denne sammenhæng også kigge lidt på målgruppen. Jeg opfatter dette som et rigtigt godt og seriøst site - for hifi entusiasterne. Hvis man lige er på udkig efter hvor man for tiden får den bedste dvdafspiller til 1000 kr - ja så er der nok andre steder at kigge. På mig (uden at have læst artiklen) virker det måske lidt som om det er det sidste M efterlyser.

MVH Peter

Til top Vis p_porskjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p_porskjær
 
Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 861
Sendt: 20 November 2003 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Hifi4all.dks største styrke er efter min mening det glimrende forum, og den store viden dets brugere besidder. Dette finder man jo ikke ud af, ved hurtigt at surfe igennem siden til en anmeldelse. Nu har jeg ikke selv læst artiklen i M endnu, men som alt andet i det blad, er den sikkert meget overfladisk.

Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 20 November 2003 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

hej ctacte

hvis du mener artiklen fra Tapeconnection omkring dvd-recordere,
så må jeg give dig ret. Den er simpelthen ikke de byte værd den er
gemt på.

Jeg har en engelsk artikel med et lidt mere korrekt syn på sagen, så
må vi håbe den kan fjerne alle misforståelserne. Jeg skal lige se om
jeg kan hitte den.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 20 November 2003 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Jeg er nok tilbøjelig til at give dem ret, altså M!

Tag f.eks. den utrolig dårlige artikel om DVD-recordere. Den er under al kritik.  Nordisk Film Biograferne og A. Studiet i London er det bedste i nyere tid.

Det er vi klar over ! Ricky er i gang med en forrygende historie om DVD-recordere... Find bare hagesmækken frem !!!

Pascal skrev:

Hifi4all.dks største styrke er efter min mening det glimrende forum, og den store viden dets brugere besidder. Dette finder man jo ikke ud af, ved hurtigt at surfe igennem siden til en anmeldelse. Nu har jeg ikke selv læst artiklen i M endnu, men som alt andet i det blad, er den sikkert meget overfladisk.

Jeg er til dels enig, men mener (naturligvis) at debat, tests, nyheder og indsigtsartikler supplerer hinanden og gør, at læsere, der hænger på, er langt forud for resten af "verden"...

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 20 November 2003 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Det er vi klar over ! Ricky er i gang med en forrygende historie om DVD-recordere... Find bare hagesmækken frem !!!

Jeg har underbukserne liggende klar ved siden af skærmen..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2033
Sendt: 20 November 2003 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Skulle M ikke lige feje for deres egen dør. Se de 'fede' biler de har smækket i det nye blad, not. Fx. har de ikke et billede af en Shelby, men en eller anden latterlig Ford fra en gammel film. Eleanor fra 60 seconds er da meget federe. Hvad med de lavede deres drømme anlæg, kan redaktøren se om han kan fikse det....? Det kunne være interressant. Tænk hvis de havde en test af et eller andet HIFI i bladet hver måned, som de har af biler, det kunne være lækkert. Eller de reporterede fra nogle af de finde messer og demo-aftener og intervievede folk osv.

Det kunne være i kunne hjælpe dem med noget, få lidt gryn for at hjælpe dem.

Eller er jeg lost Hr. Redaktør....?



__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
Ronnie99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 11 Marts 2004 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

I tager det godt nok personligt hva'?

Jeg vil nu give M! ret i at der mangler guides (fx. om htpc, og div.)  Mange nybegyndere, sidder med kæben nede ved jorden når de kigger sitet igennem... der mangler lidt info for de evnesvage...altså rookies!

Til top Vis Ronnie99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronnie99
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 11 Marts 2004 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Ronnie99 skrev:

I tager det godt nok personligt hva'?

Jeg vil nu give M! ret i at der mangler guides (fx. om htpc, og div.)  Mange nybegyndere, sidder med kæben nede ved jorden når de kigger sitet igennem... der mangler lidt info for de evnesvage...altså rookies!



Ja, det falder, i hvert fald mig, ganske naturligt at forsvare det vi laver og bruger det meste af vores tid på. Det er der vel ikke noget galt i, eller?

Men nu behøver vi jo ikke være enige - vi forventer ikke at alle synes om det vi laver på siden. Og det er også ok!

Anyway, så kan du da glæde dig til, at der ingen længe kommer en række artikler om diverse emner!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
Ronnie99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 11 Marts 2004 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Ronnie99 skrev:

I tager det godt nok personligt hva'?

Jeg vil nu give M! ret i at der mangler guides (fx. om htpc, og div.)  Mange nybegyndere, sidder med kæben nede ved jorden når de kigger sitet igennem... der mangler lidt info for de evnesvage...altså rookies!



Ja, det falder, i hvert fald mig, ganske naturligt at forsvare det vi laver og bruger det meste af vores tid på. Det er der vel ikke noget galt i, eller?

Men nu behøver vi jo ikke være enige - vi forventer ikke at alle synes om det vi laver på siden. Og det er også ok!

Anyway, så kan du da glæde dig til, at der ingen længe kommer en række artikler om diverse emner!

 

Nu har M! jo heller ikke på nogen måde udtalt sig i NEGATIV retning om Hifi4all.dk, tværtimod!  Nu er der der jo nogen der bitcher lidt rigeligt over denne, uden tvivl positive anmeldelse af Hifi4all.dk, hvilket der er ingen grund til... De påpeger da blot minimalistiske småting, som de jo i og for sig har ret i, men godt og se i bruger det kritikken positivt, jeg vil glæde mig

Til top Vis Ronnie99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronnie99
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes