| Forfatter |
|
candy-man Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ved at spare op til et nyt anlæg og har set en del på harman kardon, der står valget imellem avr 435 eller 635.. Jeg har også været nede i hifiklubben..Hvor jeg sagde lige ud at jeg overvejdede at købe harman kardon...Han anbefalede mig at købe den sidste nye dennon avr 2807..Da den til enhvertid kunne slå harmans ovenstående modeller, da den er meget nyere og havde de sidste nye funktioner...
Ang harman kardon modellen, er det noget jeg skal bekymre mig over at den ikke har HDMI eller dvi switsching....Kan godt være det er dumt spørgsmål..Er lidt ny m hifi....Hva gør dette, har læst nogle test og de slår ned på dette....
Har i nogle erfarringer med ovenstående produkter, eller nogle gode forslag til en ny receiver..evt nogle link til nogle gode sider med test af ovenstående forstærker.
Håber i kan hjælpe 
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad for nogle højttalere skal den trække?
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 04 Juni 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
naturligvis vil hifi-klubben anbefale noget andet en H/K da de ikke fører det mærke... Har selv 635 og den er jeg MEGA glad for..
Med hensyn til HDMI og DVI switching. Det var også med i mine overvejelser, men valgte den gode lyd frem for den detalje. hvad har du til at gengive billedet?? __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
henjen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har selv h/k 635 og jeg er vildt tilfreds..den spiller simpelthen fantastisk i følge mine ører.
jeg havde selv meget svært ved at vælge hvilke mærker og modeller mit anlæg skulle bestå af men besluttede mig at lege besværlig og krævende kunde og simpelthen rende rundt til alle butikker i byen ...sige mit budget og bede om en grundig lytte prøve.
hør de forskellige mærker og modeller med det samme stykke musik...det er den bedste måde at få noget udstyr som vil glæde dig i lang tid
|
| Til top |
|
| |
candy-man Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 05 Juni 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
| Hvad for nogle højttalere skal den trække? |
|
|
Jeg ligger inde med følgende højttalere:
2 stk Jamo E 850 front
2 stk Jamo A330 (apollo3)
1 stk Jamo sub SW 410
Indtil videre har jeg kun alm fjernsyn..men har da fremtidsplaner om en fladskærm..Med hensyn til HDMI og DVI switching..Er fordelene ikke at man slipper for at trække for mange ledninger op i fjernesynet ?
Hvordan er jeres erfarringer med autosetupen i H/k er den nem...? Har hørt den ik indstiller delay, og dette ikke er ret godt beskrevet i manualen...
Takker for hjælpen indtil videre 
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger


Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes bestemt ikke det var svært at indstille med autoset-up'en på H/K. Det er rigtigt den ikke indstiller delay selv, men det synes jeg bestemt ikke var noget problem. Tydeligt og lige til på skærmen, så vil ikke være det der skræmte mig  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt, så synes jeg ikke at de autosetups er at foretrække, man skal alligevel selv gennemgå det hele bagefter for at tjekke om det er rigtig, så en virkelig fed fidus er det nu ikke... Med mindre man slet ingen kendskab har til dette.
Hvad angår valget mellem denon og harman, så tag harman, jeg har self haft denon, og i stereo er det en "kold" og "tam" oplevelse i forhold til Harman, der for du meget mere lyd pr. krone.
Og den med at denon er langt foran, det passer nu ikke, de er måske lidt i form af features, men det er en smagssag. Køb harman, det er mit råd. Det ville jeg vælge i det niveau idag.
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ps. drop alle de bekymringer om tilslutning i hoved og bib, du kan altid opgradere med et modul der kan nøjagtig det samme senere, og det vil give dig langt flere muligheder anyway.
Men hånden på hjertet, hvor meget er det lige du skal have tilsluttet ?
Snakker vi om DVD og måske en Playstation? Forskellen på at trække 1 eller 2 kabler er alligevel ikke et problem, men nærmere hvis du har mange flere maskiner der skal på, men så er et box modul også en aboslut ligeså god mulighed :)
|
| Til top |
|
| |