Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 07:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny sorround sound til 8000 kr ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
candy-man
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at spare op til et nyt anlæg og har set en del på harman kardon, der står valget imellem avr 435 eller 635.. Jeg har også været nede i hifiklubben..Hvor jeg sagde lige ud at jeg overvejdede at købe harman kardon...Han anbefalede mig at købe den sidste nye dennon avr 2807..Da den til enhvertid kunne slå harmans ovenstående modeller, da den er meget nyere og havde de sidste nye funktioner...

Ang harman kardon modellen, er det noget jeg skal bekymre mig over at den ikke har HDMI eller dvi switsching....Kan godt være det er dumt spørgsmål..Er lidt ny m hifi....Hva gør dette, har læst nogle test og de slår ned på dette....

Har i nogle erfarringer med ovenstående produkter, eller nogle gode forslag til en ny receiver..evt nogle link til nogle gode sider med test af ovenstående forstærker. 

Håber i kan hjælpe

Til top Vis candy-man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af candy-man
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Hvad for nogle højttalere skal den trække?
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

naturligvis vil hifi-klubben anbefale noget andet en H/K da de ikke fører det mærke... Har selv 635 og den er jeg MEGA glad for..

Med hensyn til HDMI og DVI switching. Det var også med i mine overvejelser, men valgte den gode lyd frem for den detalje. hvad har du til at gengive billedet??



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
henjen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

jeg har selv h/k 635 og jeg er vildt tilfreds..den spiller simpelthen fantastisk i følge mine ører.

jeg havde selv meget svært ved at vælge hvilke mærker og modeller mit anlæg skulle bestå af men besluttede mig at lege besværlig og krævende kunde og simpelthen rende rundt til alle butikker i byen ...sige mit budget og bede om en grundig lytte prøve.

hør de forskellige mærker og modeller med det samme stykke musik...det er den bedste måde at få noget udstyr som vil glæde dig i lang tid

Til top Vis henjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henjen
 
candy-man
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
Hvad for nogle højttalere skal den trække?

Jeg ligger inde med følgende højttalere:

2 stk Jamo E 850 front

2 stk Jamo A330 (apollo3)

1 stk Jamo sub SW 410

Indtil videre har jeg kun alm fjernsyn..men har da fremtidsplaner om en fladskærm..Med hensyn til HDMI og DVI switching..Er fordelene ikke at man slipper for at trække for mange ledninger op i fjernesynet ?

Hvordan er jeres erfarringer med autosetupen i H/k er den nem...? Har hørt den ik indstiller delay, og dette ikke er ret godt beskrevet i manualen...

Takker for hjælpen indtil videre

Til top Vis candy-man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af candy-man
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Jeg synes bestemt ikke det var svært at indstille med autoset-up'en på H/K. Det er rigtigt den ikke indstiller delay selv, men det synes jeg bestemt ikke var noget problem. Tydeligt og lige til på skærmen, så vil ikke være det der skræmte mig

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Personligt, så synes jeg ikke at de autosetups er at foretrække, man skal alligevel selv gennemgå det hele bagefter for at tjekke om det er rigtig, så en virkelig fed fidus er det nu ikke... Med mindre man slet ingen kendskab har til dette.

Hvad angår valget mellem denon og harman, så tag harman, jeg har self haft denon, og i stereo er det en "kold" og "tam" oplevelse i forhold til Harman, der for du meget mere lyd pr. krone.

Og den med at denon er langt foran, det passer nu ikke, de er måske lidt i form af features, men det er en smagssag. Køb harman, det er mit råd. Det ville jeg vælge i det niveau idag.

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Ps. drop alle de bekymringer om tilslutning i hoved og bib, du kan altid opgradere med et modul der kan nøjagtig det samme senere, og det vil give dig langt flere muligheder anyway.

Men hånden på hjertet, hvor meget er det lige du skal have tilsluttet ?

Snakker vi om DVD og måske en Playstation? Forskellen på at trække 1 eller 2 kabler er alligevel ikke et problem, men nærmere hvis du har mange flere maskiner der skal på, men så er et box modul også en aboslut ligeså god mulighed :)

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes