Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 12:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: foto hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
henjen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

hej alle sammen

kan i ikke hjælpe en total pc amatør med at ligge billeder ind

der står jeg skal oprette en sti til mit billede...betyder det ikke det først skal oploades fra min pc til et sted på nettet...når jeg laver en sti til min placering på min pc kommer der bare et kryds frem når jeg prøver at lægge billedet ind i et indlæg

Til top Vis henjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henjen
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33882&P N=1

Her får du hele smøren, held og lykke med billederne.

vh. Henrik



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
henjen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

tak for svaret men det er ikke beskæring og størrelse der er problemet.

jeg bruger microsoft foto editor og det går fint ...mit problem er mere total mangel på internet og pc viden.

når jeg vil oploade et billede på dette forum står der jeg skal nævne en sti ..d.v.s placeringen af mit billede men hvordan gør jeg det ?

når jeg bare skriver den nuværende placering på min pc  i dukumenter kommer der bare et kryds frem når jeg opretter et indlæg

Til top Vis henjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henjen
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Prøv at sende en PB (privat besked) til administrator, han plejer at hjælpe hvis der er tid til det.

vh. Henrik



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Det er kun i Mit Stereo og Mit Surround at du kan uploade billeder fra din harddisk.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes