| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, der er to valgmuligheder.
Sæt dig i Sweetspot, når du hører det tydligste og dermed mest korrekte UMPH fra subben, så står den i korrekt fase :-)
Føler du at den næsten ikke spiller med, og ikke brager nok selvom du skruer helt op for den, så er er den typisk i forkert fase.
|