| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville vælge noget B&W, specielt som center. Så der ikke er stor lydforskel på dine fronter og din center, for det kan komme til at lyde ganske forfærdeligt
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|