| Sendt: 12 Juni 2006 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var en koncert i særklasse!!!! Jeg var helt oppe at køre efterfølgende... sikke en aften!!!         
Snakkede med mine venner på vej ud til koncerten hvilke numre jeg håbede de ville spille og de spillede dem ALLE!!! Ed og Co. var oplagt i en grad jeg aldrig før har oplevet.
Har man set magen til setlist:
1) Simple Creed 2) All Over You 3) Selling The Drama 4) The River 5) Mystery 6) They Stood Up For Love 7) I Walk The Line [Johnny Cash] 8) Wings 9) Lightning Crashes 10) Lakini's Juice 11) The Dolphin's Cry 12) I Alone 13) Heaven 14) Show
ENCORE #1 15) Run To The Water 16) Mirror Song 17) Iris (with "Bad" medley) [U2] 18) White, Discussion
ENCORE #2 19) Sofia 20) Voodoo Lady 21) The Beauty Of Gray 22) sh*t Towne 23) Turn My Head 24) All In Your Mind/If You Want Me* 25) Dance With You
ENCORE #3 26) Rattlesnake 27) Love Shines
Man tænkte efter hvert numre, nu må de stoppe, men nej nej, så støvede de endnu et af deres geniale numre af, og fremførte det. Var helt vild med deres jam nummer...
Ed lovede de snart ville komme igen og lov mig alle dem der læser dette, at I møder op!!!
Tak for en fantastisk koncert!!!!!!
|