Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. april 2024 | 00:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Hvordan ZapPlayer blev til Zap-DAC2000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har en LcAudio The Zap Cd. Player (også bare kaldet ZapPlayer) som jeg har været ualmindelig uhældig med.

Den var en af de modeller hvor drevet aldrig kom til at fungere optimalt, og hvoved der nu og da opstod mislyde og forvrængning, samt ofte ville den slet ikke læse skiverne.

Har haft den til rep. 3 gange uden det blev bedre, hvor efter LcAudio tilbød en Rotel maskine i stedet, men ikke pengene tilbage.

Dette afslog jeg og beslutttede at give op, og bare beholde maskinen som DAC. med en god gammel Denon DCD3560 som løbeværk. (fik dog en løsning med Lc vedrørende nogle andre ting og sager som en kompensation for at den aldrig kom til at fungere som tiltænkt.) en kombi der havde vist sig at faktisk fungere rigtigt godt og lyde bedre end maskinen nogensinde havde gjort i sig selv, selv når drevet fungerede.

En sammenligning med en mere velfungerende ZapPlayer (uden de problemer min og enkelte andre havde.... ja de fantes faktisk!  ) afslørede at DCD3560 som drev gav en meget bedre gengivelse end med dens eget indbords drev.

Efter at have afmonteret drevet og alt tilhørende elektronik helt, skulle det vise sig at lyden faktisk blev endnu bedre (hvorfor kan jeg kun gisne om, men sådan var det!)

Jeg besluttede at ombygge hele maskinen til en REN DAC.

Dette ved at helt fjerne drev og alt tilhørende elektronik mm. og kun lade DAC delen tilbage. samt at montere en helt ny frontplade, unden udskæring til cd. skuffe og div knapper mm.

Kun med en enkelt lys diode i fronten for at vise når den er tændt.

 

Her er en lille billed serie der viser dette tiltag.

Her ses Zap uden låg før "operationen"

Her et kik ned i med drev mm. stadig monteret..

Drevet fjernet.

Det dårlige drev, der aldrig ku fungere optimalt.

Zap uden drev.

Drevet og div. tilhørende stumper fjernet.

Zap uden drev og tilhørende elektronik.

Der sad skidtet!...  der er nu godt med plads...

En kasse ubrugelige stumper...

Her ses selve hoved DAC print og den gamle clock (nu udskiftet med XO3 og hertil medfølgende egen strømforsyning. (hvad der jo var rigelig plads til) her bliver hoved strømforsyningen ydderligere aflastet. (sikkert noget der kan give endnu bedre lyd er der de der påstår!?)

Strømforsyning, rimelig dimmensioneret nu når den kun tager sig af DAC'n

Fronten fjernet.

Gammel front og den nye front plade, jeg har fået lavet efter samme mål.

Klart til montage. (der skal lige bores et hul til en lys diode i midten.

SÅDAN!! de nye fronter monteret!

Et styk REN D/A konverter. (jeg vil kalde den Zap-DAC. 2000)

Bagsiden.

Balancerede udgange og ubalancerede ditto, omskifter mellem Coax og Optical samt nu standby.

Coax ind og udgange samt optiske ditto...  (alt hvad jeg har brug for...)

 

Færdig og sat på sin plads i racket, sammen med forforstærkeren.

Her ses løbeværket, en Denon DCD3560 (stort bedre løbeværk fås ikke for bare et nogenlunde rimeligt beløb)

 

Sidewinder 2. og den nye DAC, og under skimtes en bas amp. (TheEnd Millenium XP 300W)

Her ser man også Sidewinder og min "DAC" sammen med min Denon DCD3560.

 

Nær billede, hvor on. lys dioden tydelig ses.

 

Sådan blev en ZapPlayer til en "Zap-DAC."

Sådan har man så en ganske fremragende D/A converter med 24bit /196 kHz sampling og HDCD, ægte diskret opbygget fuldt balanceret opbygget med ægte kl.A analogdel samt overdimmensioneret strømforsyning med Shuntregulatore.

Der er så siden blevet skiftet lytter i strømforsyning til Mundorf M-Lytic Audiograder Power Cap's og små kondensatore er skiftet til Black Gate.

Traffoerne er skiftet til C- kærne typer samt der er monteret XO3 clock med egen strømforsyning, samt etableret clock sync til drevet.

Kabinettet er blevet afskærmet, med jord forbondet kobber afskærmning i top, bund og sider samt mellem div. print sektioner i kabinettet.

Print er blevet monteret på sobotane.

Signalbærende kabelføring skiftet til RSC ledere.

Strømforsyning har fået dobbel netisolation.

Og har så?

Den spiller faktisk ganske fremragende og har man aldrig hørt en ZapPlayer uden at afmontere dens eget løbeværk og med et rigtig godt eksternt? har man aldrig rigtig hørt hvad den egentlig kan (eller rettere reelt lyder)

Som sagt ef en og anden grund lyder den ikke godt med eget drev, uanset om det er et velfungerende eller som i min et sygt et.

Muligvis har det noget med strømforsyning at gøre samt inteferens mellem de forskellige ekeltronik dele i miskinen, eller også er eller var der bare en og anden generel fejl i systemet der påvirkede det hele negativt? jeg ved det ikke??

Oprindeligt virkede den lidt dynamik forladt og grå i lyden, ganske neutral i klangen, men der var ikke meget "liv" i den (musikalitet vil nogen kalde det)

DET! skal jeg lige love for der er kommet nu! med drevet afmonteret og en DCD3560 som drev med et godt Furukawa digital kabel i mellem. (foruden et par små modefikationer på selve hoved "printet")

Der er nu kommet meget mere "hul" igennem og meget mere dynamik, opløsnigen er blevet noget bedre og det er som om der er løftet et slør, alle detaljer står tydligere og renere.

Men især er det dynamikken man bemærker, det er som om den spillede med "håndbræmsen" trukket før.. DET! gør den ikke mere!!..

Bunden er også blevet vægtigere og subjektivt dybere med meget mere kontrol, neuanceringen her er også i top.

Det er faktisk næsten blevet en helt ny maskine og en helt anden lyd, faktisk nogle klasser over hvad den formåede før.

Der er flot dynamik, forebilledlig opløsning, kontrol og overbevisende perspektiv samt en befriende klar, ren, udstrakt og frigjort gengivelse samt fornem neutralitet og balance i klangen.

(Faktisk en hel del af det de lovede fra starten  )

Jeg er nu ganske tilfreds med det endelige resultat, og alt i alt har den så faktisk kun reelt "kun" stået mig i 6000kr. og med den ydelse den giver nu er den det værd, en væsentlig bedre DAC ville jeg ikke kunne finde til de penge..

Et par andre små modefikationer ved den og man har en gnske fremragende DAC. fuldt på højde med de fineste af slagsen til mellem 10 og 20000 kr. og faktisk bedre end LcAudios oprindlige Zap DAC. fra sidst i 90'ne. der faktisk var/er ganske god.

Sakl jeg komme i tanker om en der vil rivalisere (og overgår den) den nu er det jo klart Benchmark!.. 

Så sådan fik jeg reddet et katastrofalt fejl køb, og fik alligevel hvad jeg egentlig regnede med, lydmæssigt.

mvh.

ps. 

Her ses resten af grejet : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10408&P N=1&TPN=1



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
redfox
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 564
Sendt: 09 Juni 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Måske lidt off-topic, men hvordan er en XO-3 i forhold til en XO?
Red Fox
Til top Vis redfox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af redfox
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 05:57 | IP-adresse registreret  

Ved det ikke... har kun hørt en XO2 i denne sammenhænge og XO3 er lidt bedre (mest de perspektivske egenskber samt dynamiske.)

XO har jeg hørt lyde godt i nogle cd. afspillere og ikke så godt i andre.

XO2 gør det lidt bedre og gør potenciellet lidt støre for at det bliver en væsentlig forbedring, (XO kunne være lidt af et lotteri) og XO3 har jeg ikke hørt lyde forkert eller dårligt i nogen somhelst maskine, den lyder stort set ikke af noget, men giver bare mere hul igennem til perspektiv og dynamik. (på samme måde som de andre bare i højre målestok og uden man decideret høre det som en komponent med egenlyd (det har de to andre en tendens til, hvorved nogle maskiner kan ændre karakter og blive lyse eller spidse i klangen)

mvh.



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Hej der Miju !

Det er da helt fint det du har gjordt der  så har du tros alt fået noget for dine penge 

PS. Jeg kan varmt anbefale dig at få en god kondensator hen over den store ladelydt på din XO2/3.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
redfox
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 564
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Hej Miju, okay, men hvad så med en separat strømforsyning, har du hørt din maskine med xo3 men uden den separate strømforsyning (før/efter din ombygning)?
Et rigtig fedt projekt, som fortæller mig, at man sagtens kan få noget fedt ud af nogle ting mange ellers måske ville have en trendens til at skifte ud med nogle andre maskiner. Godt gået.
Red Fox.
Til top Vis redfox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af redfox
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Det var lidt nedtur da Zapp'en begyndte at give ringere og ringere lyd.

Sjovtnok så hørte jeg en demonstreret før jeg købte en selv, den spillede aldeles fremragende.

På det tidspunkt var der ikke lige noget alternativ til de 10000 jeg sku give, der lød lige så godt.

Fik maskinen og den spillede efter opvarmning og tilspillnings periode, ganske fint, der var dog fra begyndelsen små problemer med at læse enkelte skiver og nu og da noget mærkelig "sus" i højtalerne (periodisk) men den virkede lydmæssigt til at leve op til mine forvæntninger.

MEN! problemerne med at læse skiver, samt underlig periodsik forvrængning tiltog, samtidig med at den noglegange begyndte at "låse" sig, nægtede at afspille skiverne og ville heller ikke åbne eller noget, måtte slukke og tænde nogle gange før skuffen ville åbne.

Den røg til rep. hos Lc.

Fik den tilbage 3 uger efter, og så var problemerne med at den "låste" sig væk, og den læset stortset alle sikver, men gradvis begyndte den et par måneder efter at blive dårligere og dårligere til at læse skiverne, samt at hoppe og springe i numrene, samt den periodiske forvrængning var der stadig.

Afsted til Lc igen...

Et par ugere efter kom den igen og virkede problemfrit.

Dog var det som om at noget af dynamikken var væk og der var på en måde et slør over musikken, der manglede gennemsigtighed og liv, klangen var nu blevet lidt "tynd" og grå.

Og et par uger efter begyndte sporings og læse problemerne igen, samt den periodiske forvrængning kom seriøst igen og blev ikke kun periodisk nu og da, men et vedvarende tilbagevændende fenomen der opstod efter ca. en times brug eller to... og så voldsomt at lytning blev umuligt..

Over igen og et par uger efter tilbage hjem igen, samme historie, eden virker upåklageligt en måneds tid, for så at blive dårlig igen og hvergang endnu dårligere samt lyden forringes endnu mere..

Her mente Lc at drevet skulle skiftes helt og det var eneste fremgangs måde, MEN! det skulle vise sig at de pludselig ikke kunne få netop DE drev mere, og de havde så betilt nogle andre der så skulle være bedre.

Det skulle vise sig at inden turen kom til at skifte drev i min maskine, løb de tør for de helt nye drev og kunne så heller ikke pludselig få flere af disse...

Og HER! gik alt istå, og jeg fik et tilbud på en Rotel maskine med XO2 clock og ZapFilter...

ELLERS TAK!...

Havde imellemtiden fundet ud af at maskinen fungerede ganske fornuftigt med eksternt drev anvendt som ren DAC. lånte en Denon DCD3560 til formålet...

Anskaffede så en DCD3560 selv og kørte et stykke tid med denne combi, ganske tilfredsstillende... fandt så på at afmontere alle kabler til drevet og al her til hørende elektronik, dette gav et markant løft i lydkvaliteten og maskinen lød nu som den oprindeligt skulle have gjort og som det var forventet (og lovet)

Udskiftning af Clock, og total fjernelse af drev og all elektronik samt lettere komponent modeficering og forbedret intern kabinet afskærmning (kobber plader i bund og låg) gav igen et kæmpe løft til et niveau maskinen aldrig før har kunne prestere.

Så ja jeg fik da noget fornuftigt ud af det i sidste ende..

En ganske velfungerende og vellydende DAC.

Ikke helt hvad jeg havde regnet med!.. men ikke så ringe endda.. (bare ærgeligt med all besværet)

mvh.


__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

redfox skrev:
Hej Miju, okay, men hvad så med en separat strømforsyning, har du hørt din maskine med xo3 men uden den separate strømforsyning (før/efter din ombygning)?
Et rigtig fedt projekt, som fortæller mig, at man sagtens kan få noget fedt ud af nogle ting mange ellers måske ville have en trendens til at skifte ud med nogle andre maskiner. Godt gået.
Red Fox.

Ja.. og det lyder bedst med egen strønforsyning til clocken.. (vi taler om bitte marginaler men ikke destomindre)

mvh.



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:

Hej der Miju !

Det er da helt fint det du har gjordt der  så har du tros alt fået noget for dine penge 

PS. Jeg kan varmt anbefale dig at få en god kondensator hen over den store ladelydt på din XO2/3.

Det vil jeg se på! hvad værdi vil du anbefale???

mvh.



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
nhj4 skrev:

Hej der Miju !

Det er da helt fint det du har gjordt der  så har du tros alt fået noget for dine penge 

PS. Jeg kan varmt anbefale dig at få en god kondensator hen over den store ladelydt på din XO2/3.

Det vil jeg se på! hvad værdi vil du anbefale??? Fra 0,1uF til 0,47uf, har selv 0,47uf på det var det jeg lå inde mad, de er ikke så dyre i de værdier.

mvh.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:
miju skrev:
nhj4 skrev:

Hej der Miju !

Det er da helt fint det du har gjordt der  så har du tros alt fået noget for dine penge 

PS. Jeg kan varmt anbefale dig at få en god kondensator hen over den store ladelydt på din XO2/3.

Det vil jeg se på! hvad værdi vil du anbefale??? Fra 0,1uF til 0,47uf, har selv 0,47uf på det var det jeg lå inde mad, de er ikke så dyre i de værdier.

mvh.

Jeg har nogle Mundorf  M-Cap Supreme Silver/Gold på 0,33 uF. liggende... (DE! er tilgændgeld svine dyre!!  )

Jeg bruger dem normalt til bypas af de mere alm. M-Cap Supreme og sammen med M-Capp Silver/oil i delefiltre. (men har altså lige et par i overskud)

Det vil jeg så prøve..

Men kommer signalet i "forbindelse" med den kondensator??  og hvis ikke? så hvad skulle det gavne med dette "tweak"?? (jeg aner sgu ikke hvordan en Clock fungere teknisk set, kun hvad den gør..)

mvh.



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 10 Juni 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
nhj4 skrev:
miju skrev:
nhj4 skrev:

Hej der Miju !

Det er da helt fint det du har gjordt der  så har du tros alt fået noget for dine penge 

PS. Jeg kan varmt anbefale dig at få en god kondensator hen over den store ladelydt på din XO2/3.

Det vil jeg se på! hvad værdi vil du anbefale??? Fra 0,1uF til 0,47uf, har selv 0,47uf på det var det jeg lå inde mad, de er ikke så dyre i de værdier.

mvh.

Jeg har nogle Mundorf  M-Cap Supreme Silver/Gold på 0,33 uF. liggende... (DE! er tilgændgeld svine dyre!!  )

Jeg bruger dem normalt til bypas af de mere alm. M-Cap Supreme og sammen med M-Capp Silver/oil i delefiltre. (men har altså lige et par i overskud)

Det vil jeg så prøve..

Men kommer signalet i "forbindelse" med den kondensator??  og hvis ikke? så hvad skulle det gavne med dette "tweak"?? (jeg aner sgu ikke hvordan en Clock fungere teknisk set, kun hvad den gør..) Mange ladelytter er ikke så gode , der er mange der bruger denne løsning, prøv at kik i din forstærker der bruger LC den samme metode. Mange af de store mærker bruger den samme metode, derfor virker det også på en OX2/3.

mvh.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
m@dsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 718
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Hvad var grunden til at du takkede nej til den Rotel du blev tilbudt, jeg har selv en Rotel RCD950 som jeg glad for. Kan den laves bedre for almenelige penge?

m@dsen



__________________
Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
Til top Vis m@dsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af m@dsen
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
Har haft den til rep. 3 gange uden det blev bedre, hvor efter LcAudio tilbød en Rotel maskine i stedet, men ikke pengene tilbage.

Hvis første fejl opstod i garantiperioden, og de efterfølgende 3 reparationer ikke hjalp, har du lovmæssigt krav på at få pengene retur.

Men du skal selv gøre opmærksom på at du vil have pengene retur.
Det er ikke altid at forhandleren nævner det.  (nogle er lidt glemsomme)

Nægter han, så bryder han loven.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

3 gang var desverre over garanti perioden..

Og hvad angår reklamation? da jeg fandt ud af at den ikke fungerede som tiltænkt?.. så lige efter jeg havde købt skidtet, skete der jo noget med firmaet, der var noget med at nogen andre overtog fra Lc. (har hørt at han mere eller mindre gik på røven?)

De hævdede så at de ikke havde forpligtelser eller noget somhelst, men kun af ren goodwill ville gratis forsøge at få den til at virke (Helt gratis var det nu ikke da det kostede et par hundrede kr. at sende den der op hver gang tror jeg har kylet 750 kr. ud på fragt!) at refundere pengene og lade købet gå tilbage kunne ikke komme på tale..

Så som sagt tilbød de en Rotel istedet som bytte, 1070 tror jeg vist den hed?... eller også bare at blive ved med at prøve på at få den til at virke.

MEN! jeg var ikke interaseret i en Rotel, og heller ikke med deres ZapFilter og XO2 clock i som de tilbød..

Det kan godt være de brød nogle regler her? men jeg gad ganske enkelt ikke blive ved at slås med dem!!..

Og lyden fra ZapPlayer med en Denon DCD3560 som drev var ganske god, og der var så'n set ik noget alternativ til denne i prisklassen lige under 10000 kr. på det tidspunkt i mine øre. (det var desverre før Benchmarks tid!!)

Så jeg valgte den her viste løsning.

mvh.

 



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
redfox
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 564
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

hej Miju og NHJ4, jeg er lige med på en (lade)lytter om den afkoblingskondensator (til min egen XO i min Copland).
Hilsen Red Fox.
Til top Vis redfox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af redfox
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

redfox skrev:
hej Miju og NHJ4, jeg er lige med på en (lade)lytter om den afkoblingskondensator (til min egen XO i min Copland). Sådan har jeg gjort, det skal rettes til på et tidspungt

 


Hilsen Red Fox.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

DET! skal prøves.. regner med at smide en Mundorf M-Cap Supreme silver/oil på 0,33 uF i her løbet af næste weekend..

Spændende om det kan høres???

mvh.



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

DET! skal prøves.. regner med at smide en Mundorf M-Cap Supreme silver/oil på 0,33 uF i her løbet af næste weekend.. Jeg venter spent på vad du siger

Spændende om det kan høres???

mvh.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
redfox
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 564
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Og det gør jeg også ! ;)
Indtil da, sætter jeg en trafo til min XO.
Til top Vis redfox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af redfox
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

redfox skrev:
Og det gør jeg også ! ;)
Indtil da, sætter jeg en trafo til min XO.

Så fik jeg sat det rigtig på plas

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes