Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 03:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Pris? Surround anlæg. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CupeX
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 09 Juni 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Som overskriften lyder, har jeg et anlæg, med højtaler osv osv... men er det iorden at sælge det i denne tråd?

Jeg er ny

Altså om man må slå sit anlæg op her og få en ca pris på hvad i mener jeg kan få for det...

Det var det hele...

Til top Vis CupeX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CupeX
 
Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 487
Sendt: 09 Juni 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

salg er vist kun tilladt i ksb, men hør en af moderatorne om det er ok, du spørger dig frem til en ca. pris her først.
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 09 Juni 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Salg er IKKE tilladt via forum, men forespørgelse på pris er ok.

Der henvises ved salg til f.eks. www.hifi4all.dk/ksb

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
CupeX
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har brug for at vide hvad jeg sådan ca. kan forvente at få for mit surrond sæt.

Det består af følgende.:

1x Marantz DV4200 dvd player

http://debat.sunddebat.com/attachment.php?attachmentid=282&a mp;d=1144049975

1x Marantz SR4200 surround reciever.

http://debat.sunddebat.com/attachment.php?attachmentid=283&a mp;d=1144049979

(Nypris ca. 19.000 for det hele da jeg købte det)

Begge købt i hifiklubben og der er vidst udvidet garanti på - tror der er 1 år el 1½ tilbage.

Der medfølger originale kasser til det hele.

Der medfølger en sort pose fyldt med nogle tykke højtaler kabler - ligner rent cobber.

Også er der et KEF 2005 sæt, i sølv sort...

http://debat.sunddebat.com/attachment.php?attachmentid=281&a mp;d=1144049971

Forresten, er der også 4 nye standere til højtalerne som følger med - Jeg fik dem aldrig brugt, dog har de været pakket op.

Til top Vis CupeX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CupeX
 
CupeX
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Nåh, højtalerne er solgt... Hvad har anlægget ca a f værdi?
Til top Vis CupeX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CupeX
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes