Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
Sendt: 11 Juni 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
ser rigtig godt ud det billede der jeg er også lidt nysgerig på at hører hva PJ du har der !! og evt også hva lærede du bruger !! synes dog jeg kan skimte at det er et rulle lærede !!
Bruger siden: 13 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 172
Sendt: 14 Juni 2006 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
Lækkert setup! Du mangler bare lige en stander til din center... I øvrigt kan jeg anbefale dig at ligge noget mellem din forstærker og afspilleren, sådan at varmen fra forstærkeren ikke påvirker din afspiller Selv brugte jeg to stykker bordplade, som blev skåret til, så de var 5 cm i breden og så blev de skåret til så de passede i dybten... Prøv at høre din lokale Silvan om de ikke har en rest du kan få
Jeg synes selv det har hjulpet at forstærkeren virkelig har kunne komme af med varmen, og der ikke har stået en afspiller og "kvalt" den... (klodserne er dog nu skiftet ud til et Audio Magic Penta 30 bord, som jeg virkelig kan anbafale! Det ser super flot ud og giver lige prikken over iét )
Bruger siden: 13 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 172
Sendt: 15 Juni 2006 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
Det mener jeg faktisk vores skjulte hyldebærer kan... Men du må ikke hænge mig op på det! Problemet er jo ikke så meget vægten i sig selv, men at vægten ligger så langt ude...
Det kommer også anden på, hvad din væg er lavet af...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum