| Forfatter |
|
MortenSJ Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg står og skal købe mig en fladskærm og ved de fåes en del billigere i tyskland, men hvordan er det med forsikring? Andre der har købt jeres skærm i Tyskland som evt. kunne anbefale en god butik som er til at stole på?
Mvh Morten
|
| Til top |
|
| |
VonLarsen Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medianess og Digitalo kan jeg personligt anbefale.
Ellers søg lidt på forum, der er mange tråde om import fra .DE og hvilke forretninger folk har handlet hos.
|
| Til top |
|
| |
MortenSJ Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay .. prøvede ellers at søge efter køb tyskland, men der kom ikke rigtig noget brugtbart. Kender du noget til forsikring?
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
MortenSJ skrev:
| Okay .. prøvede ellers at søge efter køb tyskland, men der kom ikke rigtig noget brugtbart. Kender du noget til forsikring? |
|
|
Forskelligt fra mærke til mærke. Panasonic kører f.eks. med to års europæisk garanti - du skal blot indlevere apparatet til et dansk Panasoniccenter.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.hifiedition.de har også gode priser... Ved der er mindst en herinde fra der har bestilt et samsung lcd-tv derinde, men ved ikke hvordan handelen gik...
|
| Til top |
|
| |
Neoz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja digitalo.de roser alle, men hvordan fanden bestiller man? den siger man ikke kan lave en ordre til danmark.... ?????????????????????????????????
| Empfindliche Ware zB LCD Monitore die stehend transportiert werden |
| Land: |
function clearKosten() {
len =document.shipping.versand.length;
for(var i = (len-1); i >= 1; i--) {
document.shipping.versand.options = null;
}
document.shipping.versand.options[0] = new Option("Bitte warten...", null, false, false);
}
< style="WIDTH: 150px" =clearKosten();.shipping.submit(); name=land> < value=8>Belgien> < value=5 ed>Dänemark> < value=0>Deutschland> < value=9>England> < value=20>Estland> < value=14>Finnland> < value=4>Frankreich> < value=11>Irland> < value=3>Italien> < value=21>Lettland> < value=22>Litauen> < value=6>Luxemburg> < value=7>Niederlande> < value=2>Österreich> < value=17>Polen> < value=13>Portugal> < value=10>Schweden> < value=1>Schweiz> < value=18>Slowakei> < value=19>Slowenien> < value=12>Spanien> < value=15>Tschechien> < value=16>Ungarn>> |
| Versandart: |
< style="WIDTH: 300px" name=versand>> |
< =image height=20 width=70 src="https://www.digitalo.de/image/okay.gif" value=submit name=submit> |
Aufgrund länderspezifischer Besonderheiten können die Versandgebühren für dieses Produkt nicht pauschal festgesetzt werden. Gerne errechnen wir für Sie die Kosten, setzen Sie sich dafür mit unserem Call-Center-Team in Verbindung. Unfortunately, because of country-specific distinctions and certain characteristics of the product, it is not possible to determine fixed delivery charges for the shipping abroad. Please do not hesitate to contact our digitalo team, who will calculate the price for you. |
Sollte Ihr Land nicht unter den Versandoptionen aufgelistet sein, möchten wir Sie bitten, sich an unsere Bestell-Hotline zu wenden. Tel: 01805-973900 Fax: 01805-460461 E-Mail: anfrage@digitalo.de
In case you do not find your country listed among the shopping options, please contact our ordering hotline for additional information. Tel: +49 6033 973900 Fax: +49 6033 97390-29 E-Mail: anfrage@digitalo.de
|
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan godt handle med digitalo.de. Der står også Danmark i det du har kopieret ind, eller rettere Dänemark som jo er Danmark på tysk.
|
| Til top |
|
| |
Neoz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja tak mand økseskaft.. men de tillader ikke kreditkarten über 1000 euro.. og det koster 1500 Euro.. så enten skal jeg ned og hente det eller også skal jeg få banken til at overføre pengene til dem.. jeg er fortæler for cash on delivery.... jeg hader at stå med håret i postkassen...

|
| Til top |
|
| |
VonLarsen Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Digitalo er så vidt jeg ved også en af de få tyske forhandlere som tilbyde efterkravsbetaling.. Ring og få en snak med dem.. Det er det nemmeste.
|
| Til top |
|
| |
nguyen Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neoz skrev:
|
ja tak mand økseskaft.. men de tillader ikke kreditkarten über 1000 euro.. og det koster 1500 Euro.. så enten skal jeg ned og hente det eller også skal jeg få banken til at overføre pengene til dem.. jeg er fortæler for cash on delivery.... jeg hader at stå med håret i postkassen...

|
|
|
Faktisk så har du mulighed for at betale til fragtmanden, når han kommer med varerne, og enda i gode danske kroner:O)
|
| Til top |
|
| |
Neoz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki.. men hvordan ved jeg hvad tid fragtmanden kommer? og hvis jeg nu er forhindret, bliver det så sendt retur? Er det en dansk fragtmand osv osv... gælder der 2 års garanti når det er købt i tyskland osv... og ja, det er rigtigt man kan betale pr efterkrav... altså som sagt cash on delivery...
venligst/best regards
Tobias
|
| Til top |
|
| |