Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 19:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb i Tyskland eller DK? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MortenSJ
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Februar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 44
Sendt: 22 Juni 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Jeg står og skal købe mig en fladskærm og ved de fåes en del billigere i tyskland, men hvordan er det med forsikring? Andre der har købt jeres skærm i Tyskland som evt. kunne anbefale en god butik som er til at stole på?

Mvh Morten
Til top Vis MortenSJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenSJ
 
VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 22 Juni 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Medianess og Digitalo kan jeg personligt anbefale.

Ellers søg lidt på forum, der er mange tråde om import fra .DE og hvilke forretninger folk har handlet hos.
Til top Vis VonLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af VonLarsen
 
MortenSJ
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Februar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 44
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Okay .. prøvede ellers at søge efter køb tyskland, men der kom ikke rigtig noget brugtbart. Kender du noget til forsikring?
Til top Vis MortenSJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenSJ
 
Kasper Bang
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 85
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

MortenSJ skrev:
Okay .. prøvede ellers at søge efter køb tyskland, men der kom ikke rigtig noget brugtbart. Kender du noget til forsikring?

Forskelligt fra mærke til mærke. Panasonic kører f.eks. med to års europæisk garanti - du skal blot indlevere apparatet til et dansk Panasoniccenter.

Til top Vis Kasper Bang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Bang
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

www.hifiedition.de har også gode priser... Ved der er mindst en herinde fra der har bestilt et samsung lcd-tv derinde, men ved ikke hvordan handelen gik...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

ja digitalo.de roser alle, men hvordan fanden bestiller man? den siger man ikke kan lave en ordre til danmark.... ?????????????????????????????????

Empfindliche Ware zB LCD Monitore die stehend transportiert werden
Land:   function clearKosten() { len =document.shipping.versand.length; for(var i = (len-1); i >= 1; i--) { document.shipping.versand.options = null; } document.shipping.versand.options[0] = new Option("Bitte warten...", null, false, false); } < style="WIDTH: 150px" =clearKosten();.shipping.submit(); name=land> < value=8>Belgien < value=5 ed>Dänemark < value=0>Deutschland < value=9>England < value=20>Estland < value=14>Finnland < value=4>Frankreich < value=11>Irland < value=3>Italien < value=21>Lettland < value=22>Litauen < value=6>Luxemburg < value=7>Niederlande < value=2>Österreich < value=17>Polen < value=13>Portugal < value=10>Schweden < value=1>Schweiz < value=18>Slowakei < value=19>Slowenien < value=12>Spanien < value=15>Tschechien < value=16>Ungarn
Versandart:   < style="WIDTH: 300px" name=versand> < =image height=20 width=70 src="https://www.digitalo.de/image/okay.gif" value=submit name=submit>
Aufgrund länderspezifischer Besonderheiten können die Versandgebühren für dieses Produkt nicht pauschal festgesetzt werden. Gerne errechnen wir für Sie die Kosten, setzen Sie sich dafür mit unserem Call-Center-Team in Verbindung.
Unfortunately, because of country-specific distinctions and certain characteristics of the product, it is not possible to determine fixed delivery charges for the shipping abroad. Please do not hesitate to contact our digitalo team, who will calculate the price for you.
Sollte Ihr Land nicht unter den Versandoptionen aufgelistet sein, möchten wir Sie bitten, sich an unsere Bestell-Hotline zu wenden.
Tel: 01805-973900
Fax: 01805-460461
E-Mail: anfrage@digitalo.de

In case you do not find your country listed among the shopping options, please contact our ordering hotline for additional information.
Tel: +49 6033 973900
Fax: +49 6033 97390-29
E-Mail: anfrage@digitalo.de

Til top Vis Neoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neoz
 
Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1141
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Du kan godt handle med digitalo.de. Der står også Danmark i det du har kopieret ind, eller rettere Dänemark som jo er Danmark på tysk.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky
 
Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

ja tak mand økseskaft.. men de tillader ikke kreditkarten über 1000 euro.. og det koster 1500 Euro.. så enten skal jeg ned og hente det eller også skal jeg få banken til at overføre pengene til dem.. jeg er fortæler for cash on delivery.... jeg hader at stå med håret i postkassen...

 

Til top Vis Neoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neoz
 
VonLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Digitalo er så vidt jeg ved også en af de få tyske forhandlere som tilbyde efterkravsbetaling.. Ring og få en snak med dem.. Det er det nemmeste.
Til top Vis VonLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af VonLarsen
 
nguyen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Neoz skrev:

ja tak mand økseskaft.. men de tillader ikke kreditkarten über 1000 euro.. og det koster 1500 Euro.. så enten skal jeg ned og hente det eller også skal jeg få banken til at overføre pengene til dem.. jeg er fortæler for cash on delivery.... jeg hader at stå med håret i postkassen...

 

Faktisk så har du mulighed for at betale til fragtmanden, når han kommer med varerne, og enda i gode danske kroner:O)

 

Til top Vis nguyen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nguyen
 
Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

oki.. men hvordan ved jeg hvad tid fragtmanden kommer? og hvis jeg nu er forhindret, bliver det så sendt retur? Er det en dansk fragtmand osv osv... gælder der 2 års garanti når det er købt i tyskland osv... og ja, det er rigtigt man kan betale pr efterkrav... altså som sagt cash on delivery...

 

venligst/best regards

Tobias

Til top Vis Neoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neoz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes